Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door zuurbier
#853052
Hallo,

Ik wil mijn Golden Retriever en Jack Russel overzetten van brokken naar kant en klaar vlees.
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik de honden mag geven.
Ze krijgen hier twee keer per dag eten.
En moet ik er nog iets anders bij geven.
Ik was van plan om Rodi te gaan geven.
Misschien een domme vraag hoor.

Alvast dank Carla
Laatst gewijzigd door zuurbier op ma 05 nov 2007, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#853182
Hallo Carla, ik meen (uit mijn hoofd ::)) 20 gram per kilo hond per dag. Dus voor een goldie van 25 kilo 500 gram per dag, dus 250 gram 's ochtends en zo ook 's avonds. Ben je van plan om de  Rodi af te wisselen met andere merken kvv ??
Door tieneke
#853226
[quote="zuurbier"]
Hallo,

Ik wilde ze eerst rustig laten wennen aan Rodi, misschien later met andere merken afwisselen.

[/quote]
Koop wel de komplete versie daar zit alles in wat je hond nodig heeft,je hoeft er niets bij te geven al is een eitje of vers visje etc natuurlijk altijd welkom en gezond.
Door Truus
#853296
Hoi Carla, allereerst..domme vragen bestaan hier niet hoor. Als je de complete versie geeft, hoef je er niks anders bij te geven. Je kunt ook andere merken versvlees geven en overzetten van brok naar versvlees gaat heel eenvoudig. Ik heb ze destijds in 1 keer overgezet. Desnoods zou je de eerste tijd het een beetje kunnen overgieten met warm water. In ieder geval goed op kamertemeratuur laten komen hoor.
Misschien kun je later in het groot inkopen, dat is vaak goedkoper.
Succes !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door