Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door RupsenStorm
#855794
hij eet alles uit een rvs of aardewerken bak. Alles met botten wordt er keurig een voor een of als het 1 stuk is in zijn geheel uit gesleept
Storm eet het liefst rustig in de tuin.
de bakken gaan na elke maaltijd in de afwasmachine
Door EvitaP
#868141
Ik leg het op de grond buiten in de tuin en zij slepen het weg naar een plekje om het op het eten. Ik geef het liefst grote stukken, dan kunnen ze lekker scheuren en knauwen.
Door Eef+Stippels
#884319
Hier wisselt het nogal.

Ik voer bijna altijd buiten (tenzij het de hele dag regent, dan mogen ze in de keuken eten). Meestal gaat het in rvs bakken. Alleen de grotere stukken, zoals geitenribben, geef ik los op een vetbed buiten, dan hebben ze geen last van de koude grond. Soms geef ik het ook wel uit de hand, bij bijvoorbeeld kipkarkassen (meestal bij gebrek aan een schone bak  ;D). De rvs bakken gaan hier trouwens gewoon in de vaatwasser. Tenzij er geen ruimte is, dan met de hand.
Door Borke
#884400
flin schreef: de katten eten hier:
of uit emaïlle sauspannetjes, of van 'n bord;
maar 't meeste vlees beland toch wel op de keukenvloer....
;D ;)
De vraag wa dan ook niet hoe eten ze het - tja natuurlijk van de grond - maar hoe dien je het op?

Dankzij jullie tips doe ik die rvs bakken tegenwoordig ook in de vaatwasser en ze komen er prachtig weer uit :D
Door Femke
#884485
AstridStraver schreef: ;D ;)
De vraag wa dan ook niet hoe eten ze het - tja natuurlijk van de grond - maar hoe dien je het op?

Dankzij jullie tips doe ik die rvs bakken tegenwoordig ook in de vaatwasser en ze komen er prachtig weer uit :D

mooi he, dat red je met de hand niet om ze zo te laten glimmen  ;D ;D ;D

(ikke niet tenminste :P)
Door Sietie
#884502
hier gaat alles in een rvs bak op hun eigen fleecekleedje, waar ze ook niet van af komen trouwens zijn aardig "kleedvast" ;D daarna was ik het met de hand af omdat hier ook altijd de vaatwasser vol zit :-\ de fleecekleedjes verdwijnen na elke maaltijd in de wasmachine
Door flin
#884579
AstridStraver schreef: ;D ;)
De vraag wa dan ook niet hoe eten ze het - tja natuurlijk van de grond - maar hoe dien je het op?

;D ;D ik kan idd dienen wat ik wil, op komt 't toch wel (ook voordat 't opgediend is)
Door laura86
#884658
Ik geef het ook in van die RVS bakken. Hij krijgt zijn eten in de bench, dus erg ver kan die het niet slepen. Maar het blijft natuurlijk nooit ín de voerbak.

Ik was ze met de hand af, want we hebben helaas geen vaatwasser  >:(
Door Ianthe
#926840
Xena en Scence vanaf een snijplank en Attis uit een bak omdat dat makkelijker is met zijn voerstandaard en de grote hoeveelheden. Maar omdat we het zo makkelijk vinden met die RVS bak van Attis zijn we ook aan het zoeken naar kleine bakjes voor Xena en Scence
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door