Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door eberhardje
#8522
Een paar van mijn puppiekopers hebben lange discussies gehad met hun DA over het geven van vers versus brokken..
Tis elke weer een strijd..ik ben wel  tegen zo'n DA opgewassen .maarrrr het is voor nieuwe puppieouders altijd weer een vervelende tweestrijd tussen fokker(mijn)advies en hun DA

maar dat Hills zover gaat is nieuw voor mij en dit stukje moet ik misschien wel uitprinten en aan de nieuwe eigenaren meegeven :
( ze krijgen natuuuuurlijk al een heleboel andere printjes en huiswerk mee..dat spreekt voor zich!)

Wat denken jullie?

http://www.hillsvet.com/company_info/co ... 4136937275
Door Lizzy
#8523
Tja, ehhhh.... Kijk, ik lees dit als "Godsamme, de brokken-maffia doet er werkelijk alles aan om de hersenen van de studenten te vergiftigen met hun zooi". Menig hondenbezitter leest dit als "ohhh, wat zijn ze daar goed bij Hill's! Wat een aardige mensen! Dit doen ze allemaal voor de hondjes en katjes".

Maar ja, als mensen willen geloven in de "liefdadigheid" van zulke bedrijven, dan doe je daar geen pepernoot aan...

Groetjes, Lizzy
Door eberhardje
#8524
Godsamme, de brokken-maffia doet er werkelijk alles aan om de hersenen van de studenten te vergiftigen met hun zooi"

Juist!!
Dat is een van de redenen dat ik zo blij ben met Barfplaats Lizzy!
Jouw forum geeft veel feedback aan mensen die de stap durven te zetten van brokken naar vers.
Ik verwijs ontzettend vaak naar dit board en ik weet zeker dat Barfplaats een sneeuwbal effect teweeg brengt

Waarom  laat je jezelf niet eens uitnodigen bij een talkshow op de Televisie?? ( als ik zo vrij mag zijn?
nee , dit is geen grapje, ik ben bloedserieus!!!
Door roger
#8525
>>Waarom  laat je jezelf niet eens uitnodigen bij een talkshow op de Televisie?? ( als ik zo vrij mag zijn?
nee , dit is geen grapje, ik ben bloedserieus!!!>>


....... ja Lizzy,....en let op IB (die uit Australie) is ook zo begonnen......en nu heeft ie zelfs een road-manager  ;D ;D ;D

Ik hoor het wel als je er een nodig mocht hebben !!! 8) 8) 8)

Gr.
Roger
Door ester
#8526
;D jaah lizzy dan komen we met zijn alle jou supporten ;D
Door Lizzy
#8528
Whahahahahaha!!!!!!! Ik vind het wel een leuk idee! Maar ja beste mensen, WHO on earth zou ons uitnodigen op TV? Volgens mij zijn de belangen overal verstrengeld....?
Groetjes, Lizzy
Door ine
#8529
Tja, we kunnen eens gaan lobbyen bij alle omroepen!! ;)
Roger, neem jij de Belgische? ;D
Door Truus
#34167
Vandaag bij de Dierenzaak waar ze nu Hills promoten.
Zegt hij ''Wordt aangeraden door Dierenartsen" Waarop ik zeg''Van deze Dierenartsen heb ik ook geen hoge pet van op'' Waarop hij zegt''Nou..ik ook niet'' ;D ;D
Door Janet
#34202
[quote="Truus.P"]
Vandaag bij de Dierenzaak waar ze nu Hills promoten.
Zegt hij ''Wordt aangeraden door Dierenartsen" Waarop ik zeg''Van deze Dierenartsen heb ik ook geen hoge pet van op'' Waarop hij zegt''Nou..ik ook niet'' ;D ;D
[/quote] ;D ;D ;D

Wat vond ie trouwens van Hill's ???
Door Truus
#34248
[quote="Janet"]
[quote="Truus.P"]
Vandaag bij de Dierenzaak waar ze nu Hills promoten.
Zegt hij ''Wordt aangeraden door Dierenartsen" Waarop ik zeg''Van deze Dierenartsen heb ik ook geen hoge pet van op'' Waarop hij zegt''Nou..ik ook niet'' ;D ;D
[/quote] ;D ;D ;D

Wat vond ie trouwens van Hill's ???
[/quote]

Nou..Janet ik snap nog steeds niet waarom hij daar stond in die nieuwe dierenzaak in ons dorp.
Als je door vroeg, vond hij versvlees het beste en ging me alles uitleggen ;) Ik wist natuurlijk van niks en
ik ::)liet hem maar praten.
Het hele verhaal over de brokken markt en dat honden eigenlijk beter vers vlees moeten eten.
Ik keek in z'n diepvries en daar lagen 2 rijtjes Runner en Duck :-\
Ook vroeg ik om Nutro. Hij zei..Ja dat is een hele goeie brok maar wij hebben die leverancier niet, waar ik eerder gewerkt heb wel.
Enfin...hij prees Hills aan , (werkt ook maar bij een baas) en verder ken je het verhaal..dat hij ook geen hoge pet op heeft van de dierenartsen die het aanraden ???
Ik vroeg nog naar carnibest maar dat kende hij niet.
Snap je dat ik heel raar die winkel uit liep ;D ;D ;D
Door Semr@
#34257
Wat dat betreft heb je meer aan dit forum, als aan de dierenzaak. Ben afgelopen week wezen vragen of het mogelijk is, dat een hond last van zijn anaalklieren kan krijgen door de brokken (Sorry, ga ook versvleesvoer proberen, daarom neus ik rond op dit forum). Volgens hem kon dit bijna niet, maar op de vraag, welke brok ik eventueel anders kon voeren zegt hij gelijk Royal Cannin. Vraag ik, maar brokken met lam en rijst zijn toch ook voor gevoelige honden? Ja zegt hij, dat kan ook en geeft me een zakje van hun eigen huismerk mee om te proberen. Hoe serieus moet je zo iemand nou nemen? Kan net zo goed niets vragen! >:(
Kan je niet eens goed adviseren, ja gelijk de duurdere brokken aansmeren.
Begin 30 december met Carnibest, ga ik dan ophalen en ben heel benieuwd hoe onze honden het daarop doen.
Groetjes Mariska.
Door avalon
#34479
Bij onze dierenwinkel hebben ze meerdere merken versvlees, alleen jammer dat ze het niet adviseren. Alleen als je er om vraagt wordt het snelduidelijkdat de eigenaar van de zaak achter vers staat. Ze hebben rodi, runner, duck en energique, ze willen ook graag de kennelverpakkingen voor je bestellen. Wat brok betreft is het maar net welke die week sponsord. Advies is meestal hill's, eukanuba, nutro en royal canin.
Door Lizzy
#34480
[quote="avalon"]
Bij onze dierenwinkel hebben ze meerdere merken versvlees, alleen jammer dat ze het niet adviseren. Alleen als je er om vraagt wordt het snelduidelijkdat de eigenaar van de zaak achter vers staat. Ze hebben rodi, runner, duck en energique, ze willen ook graag de kennelverpakkingen voor je bestellen. Wat brok betreft is het maar net welke die week sponsord. Advies is meestal hill's, eukanuba, nutro en royal canin.
[/quote]Zeker jammer! Jeetje, wat een luxe, zoveel merken versvlees! Snap je dat nou, dat ze dan toch brokken blijven aanprijzen? Kun je het niet eens aan hun vragen waarom ze dat doen?
Door avalon
#34482
De meeste mensen vragen welke brok ze het beste kunnen geven en vragen niet om vlees. :(. De vrouw die daar meestal staat geeft zelf duck aan haar honden. Toen ik vroeg waarom ze dan toch brokken adviseerde zei ze omdat de mensen naar brokken vragen en niet naar vlees :-\. Ik heb daar in de winkel mij wel eens bemoeid met een gesprek. mensen die daar met hun hondje kwamen met huidproblemen. Toen heb ik gewoon gezecht dat Avalon (die bij me was) van haar jeuk af was na 2maanden energique te hebben gegeten, en dat ze dat nog steeds krijgt. Toen begon de verkoopster dus over dat zij goede ervaringen had met duck. Wat deze vrouw uiteidelijk voor haar hondje gekocht heeft? Brokjes dus, want dat was goedkoper.

Ze dragen vaak ook kleding met een merknaam van brok, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ze brok blijven adviseren. Als ik er weer kom zal ik ze het adres van deze site geven.
Laatst gewijzigd door avalon op vr 26 dec 2003, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door