Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra1
#84955
Tommie heeft inderdaad weer giardia. :'( de dierenarts heeft weer twee weken metronizadole voorgeschreven. Ik hoop dat het deze keer helpt en langer dan twee weken.

sandra
Door lekker kort
#84963
Jemig Sandra wat een ellende, beterschap met de patient, hopenlijk knapt hij gauw weer op.

Groeten fritz.
Door Marion
#85121
Ook hier nog een keertje heeeel veel beterschap voor Tommie, en hopen dat hij er nu definitief van opknapt!!
Door jeanne
#87303
[quote="avalon"]
Wat is giardia? Misschien een domme vraag, maar ik weet het echt niet ???
[/quote]
nou, ik weet ook niet wat dat is, dus twee domme vragen ;)
Door Lizzy
#87333
Hoi Sandra, wat een ellende joh! Misschien zou het een goed idee zijn om Tommie grote hoeveelheden PROBIOTICA (bijv. acidophilus) te gaan geven! Daarmee kun je zijn darmflora weer opbouwen.
Groetjes, Lizzy
Door sandra1
#87956
[quote="Lizzy"]
Hoi Sandra, wat een ellende joh! Misschien zou het een goed idee zijn om Tommie grote hoeveelheden PROBIOTICA (bijv. acidophilus) te gaan geven! Daarmee kun je zijn darmflora weer opbouwen.
Groetjes, Lizzy
[/quote]

Hoi lizzy ik geef deze probiotica in poedervorm door zijn eten twee maal per dag. Dit ongeveer een gran per dag en dat zijn dan 1miljard kiemen per dag. Doe ik het zo goed? Zijn ontlasting is inmiddels beter dus het gaat de goede kant op.

sandra
Door Lizzy
#88099
[quote="sandra1"]
[quote="Lizzy"]
Hoi Sandra, wat een ellende joh! Misschien zou het een goed idee zijn om Tommie grote hoeveelheden PROBIOTICA (bijv. acidophilus) te gaan geven! Daarmee kun je zijn darmflora weer opbouwen.
Groetjes, Lizzy
[/quote]

Hoi lizzy ik geef deze probiotica in poedervorm door zijn eten twee maal per dag. Dit ongeveer een gran per dag en dat zijn dan 1miljard kiemen per dag. Doe ik het zo goed? Zijn ontlasting is inmiddels beter dus het gaat de goede kant op.

sandra
[/quote]
Ja, dit klinkt mij goed. Welke bacterieen zitten er in deze probiotica?
Groetjes, Lizzy
Door sandra1
#88262
[quote="Lizzy"]
[quote="sandra1"]
[quote="Lizzy"]
Hoi Sandra, wat een ellende joh! Misschien zou het een goed idee zijn om Tommie grote hoeveelheden PROBIOTICA (bijv. acidophilus) te gaan geven! Daarmee kun je zijn darmflora weer opbouwen.
Groetjes, Lizzy
[/quote]

Hoi lizzy ik geef deze probiotica in poedervorm door zijn eten twee maal per dag. Dit ongeveer een gran per dag en dat zijn dan 1miljard kiemen per dag. Doe ik het zo goed? Zijn ontlasting is inmiddels beter dus het gaat de goede kant op.

sandra
[/quote]
Ja, dit klinkt mij goed. Welke bacterieen zitten er in deze probiotica?
Groetjes, Lizzy
[/quote]

acidophilus. het zijn capsules en maak ze leeg boven zijn vlees. Dit is het enige wat ik hier in het dorp kan krijgen.

sandra
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door