Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karin2
#84885
hallo allemaal,
de goldenretriever (teefje van 8 jaar oud) van
familie heeft pijn in de rug (moeizaam opstaan en lopen)
de DA zegt dat het vocht tussen de wervelschijven en het kraakbeen slijten en er onderaan terug "been" groeit zodat alles vast komt te zitten :-\
ze krijgt nu rymadil voor de pijn . weet misschien iemand of hier nog wat tegen te doen is (operatie? ) of ietqsanders tegen de pijn ?ze is niet te dik en geniet nog volop van haar omgeving en ligt nog lekker te rollebollen in het zonnetje 8)
Door karin2
#84897
oh noemt dat spondylose? weer wat geleerd .
de vooruitzichten zijn niet erg goed hé denk ik ?
ik zal er ff nog wat over opzoeken op internet nu ik de naam weet .
thx
Door Peet
#84944
Aggoosshh...de zielepoot. Je kan zowieso Spondy-Vetsem geven, da's homeopatisch van VSM, speciaal voor spondylose.
Daarnaast kan je als pijnstiller ook Hypericum geven (St Janskruid), werkt erg goed op rug-, wervel- en zenuwpijn....
Door casangio
#86997
karin2 schreef: hallo allemaal,
de goldenretriever (teefje van 8 jaar oud) van
familie heeft pijn in de rug (moeizaam opstaan en lopen)
de DA zegt dat het vocht tussen de wervelschijven en het kraakbeen slijten en er onderaan terug "been" groeit zodat alles vast komt te zitten :-\
ze krijgt nu rymadil voor de pijn . weet misschien iemand of hier nog wat tegen te doen is (operatie? ) of ietqsanders tegen de pijn ?ze is niet te dik en geniet nog volop van haar omgeving en ligt nog lekker te rollebollen in het zonnetje 8)
Hoi Karin,

Wat ook soms kan helpen zijn bepaalde chinese kruiden.
Je moet eens onderstaande site bezoeken

http://www.huisdierendokter.nl.

Dat middel heet Joint-Renew en het is voor m.n. spondylose, artose, acute gewrichtsontsteking, elleboogdysplasie, groeipijn, enz. Ik moet wel zeggen ze zit wel aan de prijzige kant. Het ruikt naar vis dus ik denk dat er ook haaienkraakbeen in zit.

groetjes, alma
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door