Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door [email protected]
#848233
Ik heb een vraag!!
Ik kan van de slager bij ons in de straat wervels en ribben krijgen , van de ribben weet ik dat ze dat mogen hebben. Maar van die wervels weet ik eigenlijk niet.
Weet iemand van jullie dat?? ;) ;)
Door Mevroi Kruim
#848238
Wervels en ribben van wat? Van koe is niet te knagen voor een hond, veel te hard, van kalf, lam of geit kan allebei gegeten worden, van varken zou ik niet doen ivm Aujeszky.
Door Mevroi Kruim
#848251
Ik zou het zelf niet doen, maar als je een rustig etende hond ehbt en er zit nog wat vlees aan dan zou je ze evt. als recreatiebot kunnen geven. Dan wel erbij blijven en zodra hij echt hard gaat knagen wegnemen. Niet langer dan een 20 minuten laten knagen. Je loopt met zulke harde botten altijd risico op gebroken tanden of kiezen.
Door tieneke
#848443
[quote="[email protected]"]
Ik heb het nagevraagd , het is van een koe, en heb er een meegekregen.
Er zit veel vlees aan, ribben zijn het. Ziet er goed uit!!! ;) :)
[/quote]
Ik zou het vlees eraf snijden en de ribben weggooien,veel te hard en echte tandenslopers.
Het zal de eerste hond niet zijn waarbij er spontaan een tand of kies afbreekt en je richting tandarts voor de hond kan gaan voor behandeling  ;)
Door K@rin
#848929
[quote="[email protected]"]
Ik heb het nagevraagd , het is van een koe, en heb er een meegekregen.
Er zit veel vlees aan, ribben zijn het. Ziet er goed uit!!! ;) :)
[/quote]

wil die ribben AUB NOOIT aan je honden geven !!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door