Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tiny
#847373
Terwijl de hondjes buiten, kippenorgaantjes en een konijnenkop nuttigen staat deze deftige meneer, op het aanrecht, een gekookte, gefileerde schelvis te nuttigen. Alles wat ik hem rauw voor houd moet hij dus echt niet. Deze jeweetwel kater van grote klasse, houd van Sheba en proplan brokjes. Dat vind ik heel jammer maar barfen vind hij maar niks. :(
http://s181.photobucket.com/albums/x293 ... o-0001.flv
Door tieneke
#847738
De 4 katten hier worden wij echt gek van,konstant honger(kleine kilo barf per dag) terwijl ze tussendoor de nodige muizen scoren en verdere fauna uitmoorden.
Gisteren weer een jong martertje wat op zijn rug lag  >:(
Door Ascha
#847784
Moed blijven houden!! Na lang gemiep en boze blikken wanneer ik weer een poging deed om vers te geven, doet meneer hier aan zelfbediening.
Naast de nodige muisjes al twee keer een haas gevangen en verscheurd. :o :o
Natuurlijk in de kamer :-\
En in het voorjaar haalt hij lekkere verse duiveneitjes ???
Dus er is nog hoop voor je dat die van jou ook om gaat.
Door Peet
#847789
Hahahahaha, wat een geweldig filmpje! :D

Zie je zo'n stoere rooie kat, heel tuttig ieniemienie kleine hapjes van zorgvuldig gefileerd visje happen, jaaaa, voorzichtig, pas op de graatjes, te snel eten is niet gezond, jajaaaahhh, kalmpjes aan.....tutterdetut....... ;D

Geweldig!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#848141
tiny schreef: Terwijl de hondjes buiten, kippenorgaantjes en een konijnenkop nuttigen staat deze deftige meneer, op het aanrecht, een gekookte, gefileerde schelvis te nuttigen. Alles wat ik hem rauw voor houd moet hij dus echt niet. Deze jeweetwel kater van grote klasse, houd van Sheba en proplan brokjes. Dat vind ik heel jammer maar barfen vind hij maar niks. :(
http://s181.photobucket.com/albums/x293 ... o-0001.flv
Mijn katten hebben qua vis ook liever gekookte vis, of het moet zalm zijn dat lusten ze ook zo wel.

Katten hebben ook vaak het idee dat gestolen vlees lekkerder is , dus misschien moet je het niet in zijn voerbak doen maar het nonchalant op een bordje op het aanrecht neerzetten........fop de kat ;D
Door tiny
#849405
Ja hij eet toch nog wel eens een vogeltje. maar kijk maar eens onder de topic: Trieste Tijger heeft geen tandjes meer... Ik ben best wel verdrietig. :'(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door