Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
#847245
Vanmiddag is Poncho gestikt in een lamsrib. Wie had dit ooit gedacht? Het ging zo snel. Ze kotste nog wat, ik heb haar bek opengetrokken en met mijn vinger geprobeerd alles te verwijderen. Het mocht niet baten. Ik put troost uit het feit dat zij niet tot nauwelijks heeft geleden.
Door Anna Penta
#847251
ja, wie had dat ooit kunnen denken, gestikt in een lamsrib. Ze is bijna acht geworden, mijn lievelingetje, mijn schatje. We gaan haar nu begraven.
Door Lizzy
#847256
Sjeesus Anna, wat verschrikkelijk voor je :'(. Ik zou best naar details omtrent dit vreselijke ongeluk willen vragen, maar misschien dat we dat over een tijd kunnen doen, als bij jou het ergste verdriet een klein beetje gesleten is. Heel, heel veel sterkte Anna.... :'(. Wordt Poncho bij jullie thuis begraven of op een dierenbegraafplaats? Ik ga een kaarsje voor haar branden.
Door keetje
#847260
Tjee, wat erg!!!!
Zo zit je beestje lekker te genieten van een ribbetje en zo is het over!! :'(

Sterkte met dit verlies!! :'(

Ik steek ook een kaarsje voor jullie! :'(
Door Laura2004
#847261
Verschrikkelijk :'( :'( :'( Ik schrik me rot van dit nieuws...

Ik weet niets anders te zeggen dan dat ik je heel veel sterkte wens :-*
Laatst gewijzigd door Laura2004 op za 27 okt 2007, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anna Penta
#847264
Je mag het best vragen Lizzy, ik ben nog verdoofd. Momenteel wordt er een gat gegraven in de tuin, de enige plaats waar ik haar wil hebben. Omtrent het stikken is er weinig te vertellen. Het ging zo snel. Er zat haar iets dwars, ze probeerde te kotsen, wat normaal lukt, dan lebbert ze het weer op, maar ditmaal niet dus, ze werd heel snel slap, ik heb haar bek geopend, met mijn vingers in haar keel gewroet, wist ik veel wat ik moest doen, tegelijkertijd wist ik al dat ze dood zou gaan en had ik, heel vreemd, berusting. Wat kon ik anders? In een halve minuut of zo werd ze slap en kon ik niets meer doen. Ongelooflijk.
Door Lizzy
#847268
Anna Penta schreef: Je mag het best vragen Lizzy, ik ben nog verdoofd. Momenteel wordt er een gat gegraven in de tuin, de enige plaats waar ik haar wil hebben. Omtrent het stikken is er weinig te vertellen. Het ging zo snel. Er zat haar iets dwars, ze probeerde te kotsen, wat normaal lukt, dan lebbert ze het weer op, maar ditmaal niet dus, ze werd heel snel slap, ik heb haar bek geopend, met mijn vingers in haar keel gewroet, wist ik veel wat ik moest doen, tegelijkertijd wist ik al dat ze dood zou gaan en had ik, heel vreemd, berusting. Wat kon ik anders? In een halve minuut of zo werd ze slap en kon ik niets meer doen. Ongelooflijk.
:'( :'( :'( :'(

Allemachtig.... Sjeesus...... Het is echt verschrikkelijk, ik heb er gewoon geen andere woorden voor :'(. Zo te lezen heeft Poncho inderdaad niet erg geleden :'(. Jeetje meis, in een halve minuut... Zo verschrikkelijk snel... Ik ben bang dat er inderdaad niks ter wereld is dat haar had kunnen redden :'(. Ik weet niet wat ik moet zeggen Anna, behalve dan dat ik het echt zo erg voor je vindt. Ik hoop dat je haar begrafenis een beetje gaat trekken. Sterkte voor zometeen :-*
Door Boefke
#847272
Jeetje wat een ongelovelijke schrik..... afschuwelijk. Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies :'(
Door Cindy de Wolf
#847274
Sjeezus :'( :'( :'( :'( woorden schieten hier echt tekort. Ongelooflijk bij een ervaren barfhond. Enorm veel sterkte met dit vreselijke verlies :'( :'( :'( :'(
Door geer
#847275
Jeetje. Ik krijg het er helemaal koud van; wat een nachtmerrie.

Heel veel sterkte Anna...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door