Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sietie
#847031
Weet iemand ook , of de ballen van een barf gevoerde reu later indalen dan normaal? We maken het nu voor de derde keer mee met drie verschillende teven. Kan dit door de barf komen omdat ze ook langzamer groeien op barf? Wie heeft hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#847077
Sietie schreef: Weet iemand ook , of de ballen van een barf gevoerde reu later indalen dan normaal? We maken het nu voor de derde keer mee met drie verschillende teven. Kan dit door de barf komen omdat ze ook langzamer groeien op barf? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik neem aan met  reuen die uit 3 verschillende teven komen. (ook een andere papa?)

Hier 2 x een nest gehad met daarin  totaal 9 reuen en bij op één na (die was teruggeschoten, maar hangt inmiddels weer op z'n plek) geen problemen met achterblijvende of langzaam groeiende ballen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#847078
vanaalst schreef: laten we het hopen!!!!!!!
Mijn reutjes heeft ook 'nog' geen balletjes.
ellen
Naar mijn weten barf jij niet en is je reu een beetje erfelijk belast met balgebrek :-\
Door Decibels
#847086
Sietie schreef: mijn vraag is dat of de balletjes van een reu later indalen bij barf gevoerde honden dan bij brok gevoerde honden? Ze komen dus wel, maar later.....
Ik zou het je niet kunnen zeggen...ik barf niet.
Door crutz
#847087
Sietie schreef: mijn vraag is dat of de balletjes van een reu later indalen bij barf gevoerde honden dan bij brok gevoerde honden? Ze komen dus wel, maar later.....
hier met 3 nesten geen problemen gehad, allemaal met 5 wk al netjes op hun plek (eigen controle met 5 wk en DA met 6 a 6,5 wk)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door