Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door alani
#84583
Zijn alleen poten dragende delen of zijn er nog meer onderdelen van het beest "dragend" ???
Heb namelijk ook geitenschouder gezien en denk zelf dat dit toch ook wel iets te dragen heeft. Of zie ik dit verkeerd ???

Groet Anita
Laatst gewijzigd door alani op vr 23 apr 2004, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#84683
Schouderbladen zijn niet dragend. Die zou je, mits je hond al wel wat bot eten gewend is, wel kunnen geven.
Door alani
#84745
Sonja schreef: Schouderbladen zijn niet dragend. Die zou je, mits je hond al wel wat bot eten gewend is, wel kunnen geven.
Ja hij is het gewend om botten te eten en dus zal ik die schouderbladen voor hem meenemen, kijken of hij ze lekker vindt :)

Groetjes Anita
Laatst gewijzigd door alani op vr 23 apr 2004, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#84749
Schouders en heupen beschouw ik ook niet als dragend. Maar omdat de poot uit verschillende delen van botten bestaat, praten we over dragend.
Groetjes, Lizzy
Door casangio
#84773
Hoi,

Schouders zijn juist dun (althans van het lam) van bot vind ik en er zit over het gehele bot merg in. Als ik de honden schouders geef hebben twee het in een mum van tijd op en de kleinste van het geheel laat soms een stuk van het achterste gedeelte achter. Een schouder lijkt op een tennisracket maar dan zonder steel (met een beetje fantasie ;) ;) ;))

groetjes, alma
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door