Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Plutinda
#845813
Zo'n 2 weken geleden heb ik bij http://www.entirelypets.com  2 flessen met Canine Corta-RX Plus 32 oz besteld van 76,99 Dollar per stuk. Met shipping costen erbij komt de prijs op 190,48 Dollar.
Nou komt net het pakketje binnen: hebben ze mij de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz opgestuurd. Deze verkopen ze ook maar dan voor 52.99 Dollar.
Ik voel me dus een beetje opgelicht met zo'n 48 dollar. Ik hoop gewoon dat dit een foutje is, en mijn vriend heeft ze gelijk een mailtje gestuurd.
Maar ik vind het wel lastig, want wat zouden jullie doen? Het verschil in kosten terug vragen? Of die flessen terug sturen?
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen Canine Corta-RX Plus en Canine Corta-RX with Creatine???

Alvast bedankt!
Door Plutinda
#845818
Oeps, ik lees net een ander topic die er ook over gaat. Dat andere hier op het forum ook de corta-flx RX ultimate solution met succes gebruiken.
Maar ja, het blijft gewoon raar dat ik wel voor de dure betaald heb.....
Door Cindy de Wolf
#845851
Als het goed is heb je de corta flx RX solution ontvangen met linksonder een kopje sold to veterinarians only, met yucca en devils claw erin. Deze is minstens even sterk/goed als de plus. In het andere topic staan allen met elkaar vergeleken. Ik dacht namelijk hetzelfde als jij dat ik opgelicht was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Door Plutinda
#845865
Cindy de Wolf schreef: Als het goed is heb je de corta flx RX solution ontvangen met linksonder een kopje sold to veterinarians only, met yucca en devils claw erin. Deze is minstens even sterk/goed als de plus. In het andere topic staan allen met elkaar vergeleken. Ik dacht namelijk hetzelfde als jij dat ik opgelicht was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Ik heb exact deze fles ontvangen: http://www.entirelypets.com/cacowicr32oz.html
Mag dan wel even goed spul zijn. Maar ze verkopen het toch voor 52,99 Dollar, dus waarom laten ze mij dan wel 77 dollar per fles betalen?
Door Cindy de Wolf
#845871
Die heb ik ook ontvangen. Zover ik begreep heb je die in 2 sterktes, dus om een reeel beeld te krijgen zal je alle bestanddelen met elkaar moeten vergelijken. Als het goed is staan deze in het andere topic. Ik heb toen ook geprobeerd een gedeelte van mijn geld terug te halen maar ze bleven volhouden dat ik de goede had gekregen. Daarna is er hier een topic over gekomen en zover ik kon concluderen hadden ze idd gelijk :-\ Ben benieuwd wat jij voor antwoord krijgt.
Door Plutinda
#845902
Cindy de Wolf schreef: Die heb ik ook ontvangen. Zover ik begreep heb je die in 2 sterktes, dus om een reeel beeld te krijgen zal je alle bestanddelen met elkaar moeten vergelijken. Als het goed is staan deze in het andere topic. Ik heb toen ook geprobeerd een gedeelte van mijn geld terug te halen maar ze bleven volhouden dat ik de goede had gekregen. Daarna is er hier een topic over gekomen en zover ik kon concluderen hadden ze idd gelijk :-\ Ben benieuwd wat jij voor antwoord krijgt.
Ja sorry, ik moet je ook gelijk geven. Ze sturen je de fles die in het andere kopje onder de noemer 2 valt. Maar de ingrediënten van wat onder noemer 3 valt zit erin...... (ik hoop dat je mijn verhaal nog snapt)
Dus ja, dan ben ik dus toch voordelig uit, en niet opgelicht.
Maar het is wel heel raar dat ze je de fles opsturen die dus voor 52 dollar op de foto staat, maar dan toch weer andere ingrediënten heeft.
Ik vraag me nu dan af welke fles ze je gaan sturen als je die voor 52 dollar besteld. Te veel gedoe om het uit te zoeken.
Voorlopig kan ik dus een eind vooruit. Hopen dan mijn hond het er net zo goed op doet als die van jullie. Bedankt voor het meedenken.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van entirely pets.
Door Cindy de Wolf
#845958
Plutinda schreef: Ja sorry, ik moet je ook gelijk geven. Ze sturen je de fles die in het andere kopje onder de noemer 2 valt. Maar de ingrediënten van wat onder noemer 3 valt zit erin...... (ik hoop dat je mijn verhaal nog snapt)
Dus ja, dan ben ik dus toch voordelig uit, en niet opgelicht.
Maar het is wel heel raar dat ze je de fles opsturen die dus voor 52 dollar op de foto staat, maar dan toch weer andere ingrediënten heeft.
Ik vraag me nu dan af welke fles ze je gaan sturen als je die voor 52 dollar besteld. Te veel gedoe om het uit te zoeken.
Voorlopig kan ik dus een eind vooruit. Hopen dan mijn hond het er net zo goed op doet als die van jullie. Bedankt voor het meedenken.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van entirely pets.
Ja ik begrijp je nog ;) vandaar dat ik ook verwees naar het andere topic anders werd het helemaal niet meer overzichtelijk. Maar waarom ze het in deze fles stoppen, geen idee. Mss een andere fles vanuit de hoofdfabrikant :-\  Nou ja het belangrijkste is dat 1) je hond het er goed op doet en 2) je niet opgelicht bent. Ben idd ook benieuwd naar hun reactie.
Door 202Spots
#846032
Plutinda schreef: Ik heb exact deze fles ontvangen: http://www.entirelypets.com/cacowicr32oz.html
Mag dan wel even goed spul zijn. Maar ze verkopen het toch voor 52,99 Dollar, dus waarom laten ze mij dan wel 77 dollar per fles betalen?
Je hebt wel de goeie,maar je hebt er teveel voor betaald.
De Canine Corta-RX Plus 32 oz is: Sale price: $76.99
en dat is $24.00 MEER (per fles )als wat je NU hebt gehad.
Ja wat je NU hebt de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz  is betere samenstelling,maar ze moeten het dan wel voor de $ 52.99 aan je verkopen.
Nee het is onzin en te duur om te flessen op jou rekening terug te sturen, want het product wat je nu hebt ,is tenslotte geconcentreerder dan wat je had besteld, maar ik zou zeker 'n mail sturen en verwachten dat ze het verschil in prijs (de $48,00) dan terug storten, OF... dat ze je  gratis 'n extra fles sturen, OF  dat je credit krijgt zodat de 48.- van je volgende bestelling word afgetrokken.
Maar beslist 'n mailtje naar Customer Service!!
Questions/Comments:
[email protected]

Hier staat de samnestelling van eerder bericht
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... #msg831076

Ik kan geen column maken...maar de eerste getal is van de
1ste Canine Corta-RX Plus / 2de getal van  Canine Corta-Flx Ultima,(die ik heb) / 3de canine corta-flx rx ultimate solution 8 oz van Cindy...Ik weet niet of Cindy de 8oz heeft...dat was de enige op die website.
Maar ze hebben op die site, ook de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz,maar staat ook geen analyses bij,maar ik denk dat die hetzelfde is als wat ik heb...en ziet eruit als wat Cindy heeft(met de creatine)en in die ik heb, zit  ook Devil's claw en Yucca collagen (staat niet bij hoeveel)

                      # 1       # 2          # 3                   
Moisture Max     68%   -  68%    -   68.00%
Glycine                1%    -  1.00%  -   2.00%
Glutamine        0.50% -   1.00% -    2.00%
Proline             0.46% -   0.31% -    0.62%
Glutamic Acid    0.44% -   0.30%  -  0.60%
Glucuronic Acid  0.88%  - 0.50% -   1.00%
Arginine            0.36% -  0.21%  -   0.42%
Aspartic Acid     0.34% -  0.50%  -   1.00%
Lysine              0.23%  -  0.50%  -   1.00%
Threonine          0.14% -  0.08%  -   0.16%
hyaluronic acid      0        5mg/5ml- 5mg/2.5ml
Creatine                0       50mg/5ml- 50mg/2.5ml
Door Plutinda
#846057
Ik heb nu al gelijk een mailtje terug van hun:

Dear Linda ,

Thank you for your email. We apologize for any inconvenience this may have
caused you. We will take the necessary steps to ensure this does not happen
again. We will credit your account the difference of $48.00. Thank You.

If you have any further questions, feel free to contact us at
[email protected].  Thank you for your interest in
EntirelyPets.com

Sincerely,
Ed
Customer Care Center
Door Plutinda
#846060
202spots schreef: Je hebt wel de goeie,maar je hebt er teveel voor betaald.
De Canine Corta-RX Plus 32 oz is: Sale price: $76.99
en dat is $24.00 MEER (per fles )als wat je NU hebt gehad.
Ja wat je NU hebt de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz  is betere samenstelling,maar ze moeten het dan wel voor de $ 52.99 aan je verkopen.
Nee het is onzin en te duur om te flessen op jou rekening terug te sturen, want het product wat je nu hebt ,is tenslotte geconcentreerder dan wat je had besteld, maar ik zou zeker 'n mail sturen en verwachten dat ze het verschil in prijs (de $48,00) dan terug storten, OF... dat ze je  gratis 'n extra fles sturen, OF  dat je credit krijgt zodat de 48.- van je volgende bestelling word afgetrokken.
Maar beslist 'n mailtje naar Customer Service!!
Questions/Comments:
[email protected]

Hier staat de samnestelling van eerder bericht
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... #msg831076

Ik kan geen column maken...maar de eerste getal is van de
1ste Canine Corta-RX Plus / 2de getal van  Canine Corta-Flx Ultima,(die ik heb) / 3de canine corta-flx rx ultimate solution 8 oz van Cindy...Ik weet niet of Cindy de 8oz heeft...dat was de enige op die website.
Maar ze hebben op die site, ook de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz,maar staat ook geen analyses bij,maar ik denk dat die hetzelfde is als wat ik heb...en ziet eruit als wat Cindy heeft(met de creatine)en in die ik heb, zit  ook Devil's claw en Yucca collagen (staat niet bij hoeveel)

                      # 1      # 2          # 3                 
Moisture Max    68%  -  68%    -  68.00%
Glycine                1%    -  1.00%  -  2.00%
Glutamine        0.50% -  1.00% -    2.00%
Proline            0.46% -  0.31% -    0.62%
Glutamic Acid    0.44% -  0.30%  -  0.60%
Glucuronic Acid  0.88%  - 0.50% -  1.00%
Arginine            0.36% -  0.21%  -  0.42%
Aspartic Acid    0.34% -  0.50%  -  1.00%
Lysine              0.23%  -  0.50%  -  1.00%
Threonine          0.14% -  0.08%  -  0.16%
hyaluronic acid      0        5mg/5ml- 5mg/2.5ml
Creatine                0      50mg/5ml- 50mg/2.5ml



Ik had nummer 1 besteld, en kreeg dus nummer 2, maar er zit in wat bij jou onder kopje 3 staat. Dus tis allemaal lekker vaag. Maar in ieder geval. Als ik in het andere topic keek betaalde je voor een fles van 8 oz die onder kopje 3 staat 26 dollar. In mijn fles zit 32 oz, dus die 26 dollar keer 4 = 104 dollar. En ik betaalde 79 dollar.
Dus vandaar dat het mij toch goedkoop leek. Maar ja, hun moeten gewoon eens goed op de site zetten wat ze je gaan sturen. En dus niet iets anders.
Door Cindy de Wolf
#846109
Plutinda schreef: Ik heb nu al gelijk een mailtje terug van hun:

Dear Linda ,

Thank you for your email. We apologize for any inconvenience this may have
caused you. We will take the necessary steps to ensure this does not happen
again. We will credit your account the difference of $48.00. Thank You.

If you have any further questions, feel free to contact us at
[email protected].  Thank you for your interest in
EntirelyPets.com

Sincerely,
Ed
Customer Care Center
Nou Breekt mijn klomp :-\ Ze hielden bij mij bij hoog en bij laag vol dat ik dezelfde fles had gekregen allleen in een ander jasje. Ditzelfde geld dan voor Dianatara. Mss had ik dan toch wat meer moeten doordrukken.
Door Plutinda
#846392
Ik ben wel benieuwd hoe ze dit dan terug betalen. Ik heb namelijk besteld en betaald met mijn credit card. Ik moet dus eerst maar afwachten wat ze daar vanaf schrijven. Of misschien brengen ze het in mindering bij volgende bestelling?
Maar ik vind het wel heel vreemd dat jullie dan niks terug gehad hebben.....
Door Dami
#846395
Cindy de Wolf schreef: Nou Breekt mijn klomp :-\ Ze hielden bij mij bij hoog en bij laag vol dat ik dezelfde fles had gekregen allleen in een ander jasje. Ditzelfde geld dan voor Dianatara. Mss had ik dan toch wat meer moeten doordrukken.
Nou zo zit ik hier nu dus ook, vreemd hoor, ik kreeg ook te horen dat het allemaal klopte, en nu ineens niet meer, raar, volgende keer toch idd wat meer doordrukken, want nu weten we dus dat het niet klopt wat ze sturen, raar allemaal! Want dit was dus het antwoord at ik terug kreeg:

Dear Diana ,

Thank you for your email. That is the same product. Corta Flex is also
Corta Rx Plus. It was just renamed by the manufacturer
Laatst gewijzigd door Dami op do 25 okt 2007, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#846428
Nou, ik zou nou wel eens willen weten hoe het ECHT zit.... Want zo krijg ik toch minder zin om volgende keer weer te bestellen, terwijl ik juist zoooo tevreden ben. Ik zal eens kijken wat mij een telefoontje United Status kost per minuut. Bellen helpt meestal wel, om dingen gauw opgehelderd te krijgen.
Door Dami
#846431
Dit is het nummer wat ik gekregen heb via mail, maar nog nooit gebeld he ivm kosten.

Please call any one of our Customer Service Associates so we may assist
you better.  Our Customer Care Contact Center is open from 8:30am to
8:30pm Central Time, Mondays to Fridays. Saturdays from 930 to 330pm CST.


Customer Care Center
toll free: 1-800-889-8967
http://www.EntirelyPets.com
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door