Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Axel*
#844368
::) Eli heeft eergisteren voor het eerst sinds hij ziek werd een muis gevangen. Deze keer maar een stukje opgegeten maar ook direkt weer uitgebraakt, samen met de Duck die hij had opgevreten.

Net voor hij ziek werd had ie ook 3 muizen op en ook weer uitgebraakt.
Zou hij geen muis verteren  :-\
Nog katten die dit doen?
Door Mevroi Kruim
#844398
ALS ze hier muis eten (en dat doen ze niet vaak, de mutsen, wel vangen maar niet opeten  >:() dan komt er ook wel weer eens muis uit. Vooral die vachten schijnen lastig te zijn.
Door *Axel*
#845161
sylvia schreef: Hier hebben ze daar nooit last van....misschien niet oke die muis?
Ik zou het niet weten :-\ We wonen erg afgelegen dus ik denk niet dat de muis gif op kan hebben. Verder gebeurt het bij bijna elke muis... slecht ras misschein? :-\ ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#845327
isabel debacker schreef: Ik zou het niet weten :-\ We wonen erg afgelegen dus ik denk niet dat de muis gif op kan hebben. Verder gebeurt het bij bijna elke muis... slecht ras misschein? :-\ ;D
Verkeerde smaak in muizen ;D
Door Loeka
#845499
Rumble hier is euh was ook gek op muizen, gewoon die van de Kiezenbrink. Maar nu braakt hij ze ook steeds uit. De laatste keer dat ik er 1 gaf zat er ontzettend zielig bij te kijken. Hij begon toch maar met eten er van, maar hup ook toen kwam het er weer uit. Sindsdien heb ik ze niet meer gegeven. :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door