Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Rene_Z
#8435
Waarom noemt men deze site niet Carnibest promotie site, aangezien dit hier zo geweldig gepromoot wordt?
Door Lupa
#8437
rene,
wat is het probleem!!!
er wordt hier niks gepromoot maar alleen eigen ervaringen uitgeprobeerd.
ik heb ook op de andere vraag aantwordt gegeven.
Nog maals er is hier maar een belang en dat is het belang voor je honden.
Ik heb bibi 3 jaar naar tevredenheid gevoerd en nu niet meer dus wil wat andersa proberen mag dat?????
Door Angelique
#8438
Waarom noemt men deze site niet Carnibest promotie site, aangezien dit hier zo geweldig gepromoot wordt?

Omdat Carnibest al een eigen site heeft LOL

Nee, onzin, er worden ook zat andere merken tot grote tevredenheid gevoerd door de gebruikers van dit forum.
Grappig dat je elders Doggy-net noemt en verwijst naar de tijd toen "jouw" merk nog wat positiever in de picture stond. Heb je daar toen ook geroepen dat ze het maar de Bibipromotiesite moeten noemen. De mensen hier die enig belang hebben bij Carnibest hebben zich vooralsnog niet verlaagd tot scheldpartijen, treiterijen, dreigementen enz enz. iets wat van de mensen van "jouw" merk niet gezegt kon worden.
Dat mensen overstappen van merk B naar een ander merk, ligt niet aan de promotie van Carnibest hiero, maar puur aan het feit dat mensen niet langer tevreden zijn met merk B en dan gaan ze op zoek naar alternatieven en soms is dat carnibest en een andere keer is dat duck of Energique, tis ook maar net wat in de buurt verkrijgbaar is. Je kunt namelijk een merk nog zo promoten, als hondje het niet lust, of hij/zij doet het er niet goed op dan neemt de eigenaar een ander merk. Zo simpel is dat. Jij bent tevreden over bibi, mooi, vele met jou ook. Anderen zijn tevreden met andere merken en vertelllen dat dat ook gewoon, wat hun goed recht is.
Door oebaya
#8439
René, je kan alles natuurlijk lezen zoals je zelf wil he.  :-/
Er zijn mensen genoeg die hun tevredenheid uiten over voer van een ander merk.
Door Eidos
#8440
Nou nou rene.... Je bent geloof ik niet helemaal in goede doen op dit moment..
Zoals mijn voorgangsters al verteld hebben gaat het Hier op deze site niet om 1 merk.. Iedereen voert hier anders en deelt zijn ervaring met anderen. Dat is juist het mooie aan deze site !!! Ik ben heel blij voor jou dat je hond ( en ) het zo goed op bibi doen.. maar als een andere hond het er niet meer goed op doet, mag diegene best een ander merk gaan proberen. Dus wat is je probleem ???
Laatst gewijzigd door Eidos op za 18 okt 2003, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#8441
Waarom noemt men deze site niet Carnibest promotie site, aangezien dit hier zo geweldig gepromoot wordt?
rene, speciaal voor jouw ff het antwoord gekopierd uit de discussie onder vragen en problemen!
hoho, ik heb zeker geen belang in carnibest, maar wel een belang in de gezondheid van mijn hond.
mijn hond van 14 maanden is een jaar lang doodziek geweest door maag/ darmproblemen en van alles en nog wat, bijna 6 maanden chronische diaree.
toen ik 12 dagen terug aan carnibest begon heeft hij eerst 3 maanden op bibi gestaan, naar volle tevredenheid.
helaas is mijn hond nu eenmaal niet in de gelukkige omstandigheden, dat hij de minimaalste verandering in voer kan verdragen. als ik merk dat mijn hond honger heeft en dat ik steeds meer moet gaan voeren, bovendien steeds meer graan en kimmels waar bijna geen voedingswaarde meer in zit, diaree heeft door de verhouding orgaan/ spiervlees en het op een gegeven moment niet meer eet.
tja, dan stap ik over.
gepruts met voer kan mijn hond gewoon eenmaal niet hebben, kan er ook niets aan doen en had het graag anders gezien. geloof dat maar.
ben heel blij voor je dat jouw honden de verandering in de samenstelling wel kunnen verdragen, en had gehoopt dat dat met mijn hond ook zo was, want ik betaal me groen en geel aan de carnibest, want echt goedkoop is het nu ook weer niet.
doe het met alle plezier hoor, geef mijn geld liever uit aan vlees, dan aan de dierenarts, maar dan moet ik op een bepaald merk, bibi dus in dit geval, niet opeens mijn hond achteruit zien gaan. onder de noemer huidklachten, diaree en het helemaal niet meer eten omdat er te veel orgaanvlees in zit. heb namelijk een hond die het niet zo moet hebben van orgaanvlees!!!
aandelen, alsjeblieft zeg

heb mijn hond onwijs vooruit zien gaan op de bibi, maar ook weer achteruit. als ik het vlees steeds donkerder zie worden en steeds wateriger, dan zegt mij dat genoeg over de samenstelling en als ik mijn hond van 36 kilo 1,5 kilo moet voeren zegt ook dat me genoeg over de samenstelling en de voedingswaarde. als mijn hond het vervolgens helemaal niet eet, en mijn hond van 36 kilo vervolgens de komende 3 weken iedere dag maar tussen de 100 en 200 gr eet dan zegt me dat helemaal genoeg.
nogmaals, fijn dat jouw honden er geen last van hebben.
maar de mijne dus wel.
mijn hond heeft wel genoeg gehad het afgelopen jaar en ik hoop dat het nu een keer over is.
ik woon in een vrij land en heb recht op ene eigen mening en mag zeggen wat ik wil, zolang ik het netjes houd.
Door roger
#8442
<< want ik betaal me groen en geel aan de carnibest, want echt goedkoop is het nu ook weer niet. <<


Qyan,

Ik ken Carnibest niet en Bibi heb ik vroeger ook een keer gehaald om te weten hoe en wat  het was.
Ik stel zelf samen en weet vrij goed waar ik mijn basisgronstoffen kan halen en wat de prijzen zijn van de verschillende onderdelen.

Om echt prijzen van de verschillende kant en klare paketten die in de handel te verkrijgen zijn en ook kwaliteit te kunnen  vergelijken, en dus om te kunnen zeggen of een voer goedkoop of duur is,  moet je exact de samenstelling kennen en dan hoofdzakelijk het gedeelte spiervlees, en binnen het orgaanvlees bv. ook het gedeelte long tov. pens,  of lever bijvoorbeeld.


Rene,

Als er hier verschillende mensen zeggen dat ze minder prettige ervaringen hebben met bibi, mensen die vroeger echt positief waren over dat merk, dan zou de fabrikant dit eigenlijk in dank moeten afnemen, en trachten iets te doen aan die klachten en zijn product terug op hetzelfde peil trachten te brengen dan pakweg één jaar geleden.
Nu word er duidelijk gesteld wat er schort, Lupa en al die anderen hadden ook kunnen zwijgen en gewoon Carnibest kopen.
Als fabrikant zou ik positieve bemerkingen apprecieren maar negatieve opmerkingen zou ik ook naar waarde weten schatten, dan zou ik er tenmiste iets aan kunnen doen.


Gr.
Roger
Door qyan
#8443
<< want ik betaal me groen en geel aan de carnibest, want echt goedkoop is het nu ook weer niet. <<


Qyan,

Ik ken Carnibest niet en Bibi heb ik vroeger ook een keer gehaald om te weten hoe en wat  het was.
Ik stel zelf samen en weet vrij goed waar ik mijn basisgronstoffen kan halen en wat de prijzen zijn van de verschillende onderdelen.

Om echt prijzen van de verschillende kant en klare paketten die in de handel te verkrijgen zijn en ook kwaliteit te kunnen  vergelijken, en dus om te kunnen zeggen of een voer goedkoop of duur is,  moet je exact de samenstelling kennen en dan hoofdzakelijk het gedeelte spiervlees, en binnen het orgaanvlees bv. ook het gedeelte long tov. pens,  of lever bijvoorbeeld.


Rene,

Als er hier verschillende mensen zeggen dat ze minder prettige ervaringen hebben met bibi, mensen die vroeger echt positief waren over dat merk, dan zou de fabrikant dit eigenlijk in dank moeten afnemen, en trachten iets te doen aan die klachten en zijn product terug op hetzelfde peil trachten te brengen dan pakweg één jaar geleden.
Nu word er duidelijk gesteld wat er schort, Lupa en al die anderen hadden ook kunnen zwijgen en gewoon Carnibest kopen.
Als fabrikant zou ik positieve bemerkingen apprecieren maar negatieve opmerkingen zou ik ook naar waarde weten schatten, dan zou ik er tenmiste iets aan kunnen doen.


Gr.
Roger
ja weet ik wel roger!
daarom zei ik ook dat het me niet uitmaakt wat de prijs is en wat ik ervoor moet betalen, maar dan moet het wel goed zijn!
ik weet heus wel dat je voor weinig geld niet de beste grondstoffen, vlees ed aan kunt schaffen en dat dat door wordt gerekend naar de verkoopprijs.
wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het voor mij als studentje met studiefinanciering met bibi erg veel scheelt, maar het er voor over heb, zoalng mijn hond het er maar goed op doet.
beter kan ikhet niet verwoorden hoor!
Door qyan
#8444
en in princiepe ben ik ook weer minder kwijt, want ik hoef minder te voeren. alleen met de aaschaf merk je het verschil wel ff.

leuke foto trouwens roger!
Door Jolly
#8445
ik ken mensen die beide merken voeren.

Ik voer Bibi en tot nu toe nergens geen last mee. Heb een hond in de vakantieopvang die krijgt Carnibest en nou, dat vind ik ook best.

Waarom, omdat het ten behoeve van de gezondheid van onze honden gaat.

Carnibest en Bibi staan bij mij bovenaan de lijst.

Ik heb nergens belang bij behalve bij mij gezonde levendige hond.
Punt
Laatst gewijzigd door Jolly op za 18 okt 2003, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#8446
Sjonge jonge rene z. Ik geef hier geeneens een antwoord op. Dit is de eerste domme vraag die ik hier meemaak >:(
Door avalon
#8447
Waarom noemt men deze site niet Carnibest promotie site, aangezien dit hier zo geweldig gepromoot wordt?
Om dat het al een site is om het ZELF SAMENSTELLEN te promoten dommie.

(en voor degene die dat niet goed aandurven is er een diepvriesvariant vers vlees en een aantal hiervan worden ervaringen over uitgewisseld. Mijn honden doen het weer prima op energique).
Door Lupa
#8448
en waar is rene geblijven??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door