Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#842212
Sinds een paar weken heeft Lupa problemen met haar oren
heeft nooit problemen gehad
heeft 2 antibiotica kuren gehad en is nog steeds beroerd
ze schud niet maar ze krabt

morgen ga ik dus weer naar de DA, maar ik wil dus dat het beter nagekijken wordt
is een huid test een idee?

Afbeelding
Afbeelding

het gevolg is dus ook dat de buiten kant ook kaal aan het worden is
Afbeelding
Door Mevroi Kruim
#842245
Hoi Do! Fijn dat je er weer bent meid  :-*

Arme Lupa  :-\  heeft ze gezwommen ofzo? Mijn ouwe DH kreeg strijk en zet oorontstekingen na het zwemmen.
Het oor ziet er van buiten verder wel schoon uit. Sopt het ook als je op de basis drukt? Doet het pijn?

Ik neem aan dat je het al wel met oorcleaner oid geprobeerd hebt.
Door margreet
#842269
Ha die Do :-* ik zou zeker een kweekje laten maken of onder de microscoop laten bekijken.
vervelend voor Lupa hoor,knuffel voor haar. :-*
Door K@rin
#842277
hééééééééeé DO !!!
Welcome back  ;)
Door Do
#842297
Kruimel schreef: Hoi Do! Fijn dat je er weer bent meid  :-*

Arme Lupa  :-\  heeft ze gezwommen ofzo? Mijn ouwe DH kreeg strijk en zet oorontstekingen na het zwemmen.
Het oor ziet er van buiten verder wel schoon uit. Sopt het ook als je op de basis drukt? Doet het pijn?

Ik neem aan dat je het al wel met oorcleaner oid geprobeerd hebt.
Lupa zwemt al 7 jaar en een paar keer per dag 8)
is ze niet nat dan is ze niet uit geweest

het is al een paar weken aan de gang
het oor is van binnen schoon sopt niet en ik heb inderdaad ook oorclenear gebruikt
maar het wordt maar niet beter
Door Stef@nie
#842300
Zo zag Maxi's oor er ook een beetje uit, toen ze oormijt had. Misschien is dat het :-\ ? Want dan helpt een AB-kuur ook niet denk ik?
Door Do
#842302
toen ze de eerste keer is geweest is het oor ook van binnen gekeken, maar geen oormijt

het ruikt ook niet bijzonder
Door conleeuw
#842652
hoi Do, leuk dat je weer even lang kom, niet zo leuk is natuurlijk de reden, ik zou inderdaad even laten kijken als het al zo lang doorgaat en niets duidelijks aan de hand blijkt te zijn, wellicht is het toch iets simpels en kan je het zo behandelen als je maar weet wat het is. STerkte ermee ;)
Door Do
#842754
om 10 uur afspraak, ben beniuwd
Door karin2
#842759
Hoop dat je erachter komt wat het is en dat ze er van af geraakt .
Gebruikersavatar
Door Hitam
#842763
Je zult wel een oorzalf meekrijgen van de dierenarts. Dat is prima. Alleen is het belangrijk ook een drainagekuur te geven. Het probleem komt tenslotte van binnenuit.
Bobby kan ik niet zalven maar ik kan zijn oren wel goed houden met drainage kuren door zijn eten.
Door Do
#842814
100 euro armer en eigenlijk niet verder gekomen(maar dat wisten we al)

hij heeft getes op Staphylococcus Intermedins, maar de uitslag heb ik nog niet en eigelijk zou het nog niet veel zeggen omdat het een bacterie is die al aanwezig is aan de oren

ik heb mij gekrijgen cortavance en surolan

als het niet over is over bv 15 dagen wilt dus..........jawel richting voeding
dus ik natuurlijk "ik voer vers" :o :o :o verbazing en opmerking "dat is jou keuze maar ik zao dat zeker niet bij een opgroeiende hond doen

ach... jullie kennen het wel het zelfde verhaal ::) ::) ::)

hij denkt dat het een voeding allergie is

nou...
Lupa eet 7 jaar vers, lupa heeft nooit problemen gehad met wat dan ook
op haar 7de krijgze probleem met haar oren en zou het aan de voeding moeten liggen?
ik weet het niet.

zijn logica is prima niet alleen de sypthome maar de oorzaak maar mijn hond meten aan de hypoallerg voer te zetten, nee danku

maar als je geen kant meer op kan? wat kan ik?

de oren van Lupa zien er van binnen perfect uit, schoon ruim ed

het is alleen de schelp, er is nu zelfs een soort van huidverkleuring(een beetje gelig/)
olifantehuid?

Hitam waar kan ik drainagekuur halen?
Door Do
#842835
ik kan de drainagekuur niet vinden op  de site van groene os
Door Do
#842836
is het dit?
Drainage Compositum

en waar kan het van komen dat haar immunsysteem niet ok is?
Door Do
#842845
gebeld met Hitam 8)
we gaan aan de drainage
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door