Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Decibels
#842559
Onze Alice is niet in orde...loopt al vanaf gisteren te braken...drinkt veel (maar komt er met dezelfde rotgang weer uit) Kan niet echt zeggen dat ze een zieke indruk maakt...ze wilt graag eten...maar gooit het er dus na 20-30 minuten uit...Ze heeft een tikje verhoging (39C) Punt is wel dat ze hartstikke schijnzwanger is, daarvoor krijgt ze sinds een dag of wat abla-vetsem. Omdat het vandaag al de 2e dag was dat ze liep te braken, toch maar voor alle zekerheid even na laten kijken. Maar ook de DA kon niet écht de vinger ergens opleggen. Ze heeft een injectie gehad om het braken tegen te gaan en voor alle zekerheid ook maar een AB-injectie. Ik hoop niet dat het één of ander virusje is...ben ik niet blij mee met pups in huis....Maar ja...we wachten maar af...
Door geer
#842561
Poept ze wel, maw, kan het niet zijn dat ze verstopt zit? Had Ted ook, die bleef alles eruit gooien. Op het eerste gezicht leek er niets aan de hand, maar toen de dierenarts heeeeeeeeeel goed voelde, voelde ze iets hards en ronds. Bleek een beukennootje te zijn die ze heel had doorgeslikt.
Door Decibels
#842565
geer schreef: Poept ze wel, maw, kan het niet zijn dat ze verstopt zit? Had Ted ook, die bleef alles eruit gooien. Op het eerste gezicht leek er niets aan de hand, maar toen de dierenarts heeeeeeeeeel goed voelde, voelde ze iets hards en ronds. Bleek een beukennootje te zijn die ze heel had doorgeslikt.
Ik heb haar vanochtend zien poepen...zij het dat het miniscule keuteltjes waren...DA heeft haar buik afgetast en voelde allemaal soepel aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door