Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Brecht
#841313
wij zitten er al een tijdje aan te denken om een hondje uit het buitenland te adopteren.. nu hebben we een er een gezien die ons erg aanspreekt maar ze is leish positief. nu heb ik er op internet flink gezocht maar ben eigenlijk heel erg benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze ziekte.. ik ben met name nieuwsgierig wat voor behandelingen jullie gebruiken of gebruikt hebben, kosten van de medicatie, hoe de hond zich voelt, of het risico's met zich meebrengt als je al een gezonde hond hebt enz enz.. ik wil dus eigenlijk alles weten!!! ;)
Door Elvira
#842098
Ik ken een Griekse wiens hond het heeft. De hond heeft zeer zware behandelingen gehad. Het ging een tijdje goed, maar helaas kwam het weer terug en kon ze weer overnieuw beginnen. De fokster van haar hond, heeft er een hond aan verloren.
Hier kun je haar ervaringen lezen (in het Engels) :

http://www.topgoldenretrieversites.net/ ... php?t=8219

Er is ook een forum voor buitenlandse honden waar meer mensen met ervaring zitten.

Barfplaats wordt gesponsord door