Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door veld4658
#839940
Hallo,
Ik ben vandaag aan het speuren op het internet,om toch er achter te komen waar mijn hond laika last van heeft,we zijn bij tanneke geweest die heeft ons druppels gegeven voor het ontgiften van de groene os,ook daar reageert ze niet op er blijven pukkeks/blaasje zitten op haar buik soms met pus erin.
Nu heb ik gelezen op het internet dat er bij jonge honden nog wel eers voor kan komen dat ze impetigo kunnen krijgen ( bacteriele aandoening )ze was ook 6 mmanden toen we dat bij haar ontdekte,maar we hebben het nog steeds niet onder controle.
Kan iemand mij hier informatie over geven en weet ook iemand wat ik daar voor kan gebruiken om over te laten gaan????? 
Groetjes,Laika
Door Hanny
#840007
Het verstandigste lijkt mij, dat je weer contact opneemt met de arts, waar je bent geweest. Zij weet, hoe lang je al aan de gang bent en wat je voert enz.
Een paar spikkeltjes op een puppy buikje vind ik niet erg, maar ik kan ook niet zien hoe het er uit ziet.
Naar mijn idee met je vraag terug naar de arts.

Hanny
Door geer
#840010
Ik zou inderdaad even contact opnemen met Tannetje, zij is ook lid hier. De druppels van de Groene Os zijn om te ontgiften, doet dat niet voldoende kan het zijn dat je meer ondersteuning nodig hebt. Ik denk dat Tannetje dat het beste in kan schatten, want die heeft jouw hond in het echt gezien  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door