Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daphne
#838237
Een collega van mij is er ook van overtuigd dat rauw beter is dan brokken, nu zijn we even aan het kijken naar KVV. Er zitten nogal wat prijsverschillen tussen Carnibest, Duck, Smuldier, AHV en Energique. Wat zijn behalve de prijs de overige verschillen hier tussen qua kwaliteit?
Door Nynke
#838585
Hoi, mijn hondjes eten het 1 liever dan het andere. Carnibest bevalt hun en mij het beste tot zover. Of er "technisch"gezien veel verschil inzit, zou ik niet weten, maar ik vind Energique en Duck er bijvoorbeeld "kartonnig" uitzien, dus dat voer ik niet graag. Qua verpakking vind ik Carnibest ook praktisch, zeker nu ik 3 hondjes heb.
Door anneke62
#839308
Er zit zeker wel verschil in de verschillende merken qua samenstelling. Zo heeft carnibest echt bot verwerkt en vullen bijvoorbeeld smuldier en rodi dit aan met een premix. Het loont dus de moeite om dat eens even goed te bekijken. Verder is de structuur van de verschillende merken ook heel verschillend. Duck is inderdaad heel kartonnerig, lijkt weinig op echt vlees, en andere merken hebben weer minder fijn gemalen vlees. Dan lijkt het wat meer op echt vlees. Wat je zelf prettig vindt en wat je hond lekker vindt moet je gewoon uitproberen. Die van mij is bijvoorbeeld géén fan van Duck, maar vindt Smuldier en Rodi prima. Daarbij is de prijs/kwaliteit-verhouding natuurlijk ook iets waar je naar kunt kijken!
Door Prince01
#839579
chico die krijgt smuldier, ze vind het super lekker, laats heeft ze nog rodi gelregen vond ze ook lekker, ze doet er niet zo moeilijk over, en smuldier vind ik fijnst is het beste verkrijgbaar voor mij, en bij de kvv krijg ze ook nog wat Barf dingtjes, zodat ze lekker kan knagen en scheuren,
Morgen krijg ze haar eeste Runderstrot , Ze zit nu al te piepen dat ze hem wil hebbe  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door