Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bianca75
#839072
Na een jaar lang wikken en wegen, de voors en de tegens. Is Bowy vandaag toch gecastreerd. We hebben het een jaar vol gehouden om steeds met Prepusol zijn voorhuidontsteking te behandelen, maar het kwam steeds weer terug en nu kreeg hij er voor de 5e keer weer een blaasontsteking en weer een prostaatontsteking bij. Nu vonden wij het genoeg, Bowy was ons teckeltje niet meer sinds het geklungel en vonden dat dit voor hem de enige oplossing was.
Hij ligt nu lekker met een rompertje aan bij te komen, maar alles lijkt voorspoedig te gaan. 
Door Lizzy
#839077
Nou sterkte met Bowy. Pfft, jullie zijn bepaald niet over 1 nacht ijs gegaan he. Ik hoop dat het goed uitpakt, de castratie. Dat zou voor Bowy en jullie erg fijn zijn!
Door henneke
#839155
jeetje arme knul , ik hoop dat de castratie hem van zijn problemen verlost en hij weer jullie Bowy wordt .
Door ~Joke~
#839159
Spike is destijds om dezelfde reden gecastreerd, het heeft bij hem prima geholpen! Beterschap!
Door geer
#839240
Ow gossy, arme Bowy. Kussie erop van Ted  :) (op zijn koppie natuurlijk, dat snap je  ;))
Door tessa
#839659
Veel sterkte met Bowy, ik hoor de laatste tijd ontzettend veel over honden die prostaat problemen hebben, hoe zou dat toch komen?
Door Bianca75
#840246
Het gaat werkelijk super met Bowy, alleen vrijdag was hij nog wat duf maar sinds zaterdag alweer helemaal topfit. :D Het wondje jeukt hem wel ontzettend, maar het geneest goed. De DA was vanochtend bij de controle ook zeer tevreden. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door