Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door natasja_den_broeder
#838807
Mijn pup van 18 weken krijgt sinds hij hier is alleen nog kvv en af en toe wat barf ( kippenek, sardientjes,
orgaan ). Hij gaat onwijs goed... groeit goed... hij weegt nu 14 kilo. Maar ik vind hem onwijs veel jeuk
hebben... zou dan nou van de kvv kunnen komen... vlooien doen we hem elke dag en dat had hij eerst wel
maar nu niet meer... ik hoop dat jullie antwoord hebben
Door Boefke
#838836
Jeuk kan tal van oorzaken hebben. Weet je waar hij jeuk heeft en liefst ook wanneer, of wanneer het meest? Hoe erg is het, wanneer begonnen?
Door jon
#838907
Toen wij Lhaki met veertien maanden kregen was ie zich ook voortdurend aan het krabben. Hij kreeg van de vorige eigenaar Rodi en wij gingen daar mee door. Dit jaar in z'n kvv-periode kreeg ie onder andere ook een tijd achter elkaar Rodi en krabte en beet vooral zijn staart en flanken helemaal kapot. :'( Toen we het barfen weer oppakten en stopten met de Rodi stopte het krabben en bijten ook :) Als we nu een enkele keer kvv geven krijgt ie bandit en daar heeft ie nergens last van. Misschien is het toeval maar ik vermijd de Rodi toch maar eventjes en  zal het zeker niet meer langere periodes achter elkaar geven.
Door annielaumen
#838920
asrtid krijgt kvv enbarf
meer barfmaaltijden als kvv
ook astrid heeft jeuk
ziet er goed uit geen kale plekken blinkt als een spiegel
geen rode zooltjes
ik kan niks ontdekken wat het zou kunnen zijn
heeft wel last van de anaalklieren
zou dit het kunnen zijn
de dekens van haar was ik zonder wasmiddel
annie laumen
Door Boefke
#839078
[quote="annielaumen"]
heeft wel last van de anaalklieren
zou dit het kunnen zijn
[/quote]
Wel als de jeuk zich rondom de anus concentreert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door