Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cujo
#838357
Hallo,

Cujo heeft sinds ruim 2 dagen bloed in zijn ontlasting. We willen hem fytomix geven, maar hij heeft niet veel trek in zijn eten. Vanmorgen heeft hij voor het eerst iets gegeten, maar niet met veel zin. We hebben hem ook al okugest gegeven, maar dit lijkt ook niet te helpen. Verder is hij erg loom. Normaal spelen hij en zijn vriendinnetje heel de dag door, maar als zij nu naar hem toe komt om te spelen, trekt hij zijn lip naar haar op. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Hij heeft die dagen ervoor gewoon bibi en pens gegeten. Niets met bot o.i.d.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Aan de ene kant wil ik met hem naar de da, maar uit ervaring weet ik dat ze me dan ook niet kunnen zeggen wat het is en dan preventief maar een ab geven.

Groetjes Linda
Door bloemetje
#838359
Ik ging echt naar de da hoor. Bloed is bij mij de limit en vooral 2 dagen lang! Nee sorry, dan is het bij mij over met de huismiddelen.
Het kan wel een ontsteking wezen of iets dergelijks. Dat heeft mijn teefje pas geleden ook gehad.
Door annielaumen
#838382
astrid had een tijdje terug ook bloed bij de ontlasting
het was een darminfectie
heeft toen een spuitje gehad dat alles een rustiger werd in het buikje
en een kuurtje ab


annie laumen
Door Borke
#838425
Ik sluit mij bij alle voorgangers aan, zoiets kijk ik maar 1 dag aan en beslist niet langer! Zeker niet met het weekend voor de deur  :(
Door cujo
#838487
Iedereen bedankt voor de reactie. Het is ook niet dat ik te be...... ben om naar de da te gaan. Ik moet juist leren om niet voor ieder dingetje daar op de stoep te staan. Dus dacht ik me nu maar eens sterk te houden. Maar als ik de reacties zo lees is dit een inschattingfout van me  :-[ en ga ik nu maar wel.
Thanks!

Groetjes Linda.
Door cujo
#838549
Ben ik nog een keer.

Ben inmiddels met allebei de honden naar de da geweest. Voor de zekerheid hebben we ze allebei mee genomen. Het was inderdaad een virus. Hebben een ab kuurtje gekregen en moeten binnen 3 dagen een heel eind opgeknapt zijn.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

Groetjes Linda.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door