Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bigfoot
#838312
hallo

het is even geleden dat ik op de bp ben geweest, onze kyra is helaas overleden ze heeft de epil aanval niet overleefd  :'( :'( :'( :'(
we hebben na veel wikken en wegen een nieuwe hond genomen een cadootje na wat we allemaal met onze kyra hebben mee gemaakt...
Ook Sieta (5,5mnd een leuke vrolijke kruising) geven we nu carnibest heerlijk vind ze het, maar mij vraag gaat over pens. Geef je pens als extra bij het eten of geef je pens lekker als tussendoor en telt het dan gewoon als eten het gewicht wat ze per dag krijgt??? er zitten weinig voedingsstoffen in heb ik begrepen
wie kan mij een beetje verheldering geven???
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#838331
wat triest,
maar fijn dat je weer plezier heb van een ander hondje.
Ik geef pens 1 keer in de week als maaltijd met daarna iets van een vleesbot(meestal ribben of kalfsknars).
Maar toen ze nog niet echt aan de botten waren gaf ik pens gewoon enkel maar wel als maaltijd en dan gaf ik altijd meer als kvv.
Normaal krijgen ze hier 400 gr per dag en van pens gaf ik dan het dubbele.
dsu ik geef het niet als extra, kan je wel doen maar dan zou ik wel wat van de gewone maaltijd afhalen.
groetjes ellen
Door bigfoot
#839001
oke bedankt voor de info ik ga eens kijken of ze het ook echt los lust???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door