Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#838255
vorig weekende zijn we met de honden naar het strand geweest en ben ik vergeten om de ogen van Bo uit te spoelen , en nu heeft hij dus een onwijs prutoog vanochtend kon hij hem amper open krijgen door de harde korsten eromheen  :-[ oh hier baal ik zo van he , gewoon stom van me .
ik ben nu al wel twee dagen aan het druppelen met similasan nr.2 maar ik geloof dat ik morgen toch echt even een tube bij de dierenarts ga halen .
Door pallas
#838423
Je kan jezelf natuurlijk wel voor de kop slaan.
Gelukkig weet je wat er aan te doen is en gebeurt het je de volgende keer niet weer.
Kusje voor Bo!
Door henneke
#838563
normaal gesproken gewoon met kraanwater als we naar het strand zijn geweest gewoon om het zand eruit te spoelen
Door Nynke
#838590
Da's balen Henneke !! Misschien kun je zo'n zak met infuusvloeistof halen bij de DA? Ik heb een tijd geleden Lacriforte kunsttranen gekocht toen Gunnar veel last had van droge ogen. Is dat misschien een idee?
Door henneke
#838657
nou ik geloof dat we het gaan redden zonder dat ik een zalfje hoef te gaan halen bij de dierenarts , het lijkt wat rustiger te worden dankzij de homeopathische druppels  ;)
Door pallas
#838677
henneke schreef: nou ik geloof dat we het gaan redden zonder dat ik een zalfje hoef te gaan halen bij de dierenarts , het lijkt wat rustiger te worden dankzij de homeopathische druppels  ;)

gelukkig, ik hoop dat ie er snel weer vanaf is, het is geen pretje (ik kan het weten , loop zelf hier met twee ontstoken ogen rond brrrr.)
Door Lizzy
#839404
henneke schreef: nou ik geloof dat we het gaan redden zonder dat ik een zalfje hoef te gaan halen bij de dierenarts , het lijkt wat rustiger te worden dankzij de homeopathische druppels  ;)
Kijk! Da's mooi!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door