Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jet
#836762
goedendag,

Ik vraag me af of er ook anderen bedrijven zijn die BIBI bezorgen,vanaf volgende maand bezorgd mijn huidige bezorger door omstandigheden niet meer in mijn regio.

Ik woon in Dordrecht en heb geen auto,Carnibest kan ik hier in de buurt wel krijgen.
Maar doordat mijn oudste kat het beter doet op Bibi ,en ik het te ver vindt om met de trein en metro naar hoogvliet te gaan zoek ik een bedrijf die bibi bezorgd aan huis.

groeten jet
Laatst gewijzigd door jet op ma 08 okt 2007, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mieuw
#837044
Femke schreef: stopt die alleen met de bibi of helemaal?
Ze stoppen (helemaal) met bezorgen in bepaalde regio's.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#837108
Decibels schreef: even gekeken op die site...maar ik vind de AHV wel duur daar in vergelijking met andere winkels.
Ik vind de prijzen eigenlijk best meevallen met de prijzen gezien het feit dat het bezorgd wordt. Als je het zelf gaat halen ben je goedkoper maar dan moet je daar wel de moeite voor doen en heb je dat niet of kun je dat niet dan kun je het laten bezorgen en dan moet je natuurlijk opslag en vervoerskosten gaan betalen.
Door Decibels
#838338
sylvia schreef: Ik vind de prijzen eigenlijk best meevallen met de prijzen gezien het feit dat het bezorgd wordt. Als je het zelf gaat halen ben je goedkoper maar dan moet je daar wel de moeite voor doen en heb je dat niet of kun je dat niet dan kun je het laten bezorgen en dan moet je natuurlijk opslag en vervoerskosten gaan betalen.
Meer dan de helft duurder in het geval van AHV..(er zijn meerdere bedrijven die op vaste dagen gratis rijden voor een minimum bestelbedrag)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#839397
Decibels schreef: Meer dan de helft duurder in het geval van AHV..(er zijn meerdere bedrijven die op vaste dagen gratis rijden voor een minimum bestelbedrag)
dan kun je toch daar bestellen, kijk ik zie het zo , als je naar de supermarkt gaat en je weet dat het gehakt bij de andere super goedkoper is dan haal je die dan toch ook bij die andere supermarkt. Ik vind de prijzen van canis naturalis over het algemeen heel schappelijk het wordt bij je thuis bezorg je hoeft er niet een dag voor uit te trekken om overal je barf materiaal vandaan te halen het is vaak al leuk verpakt per kilo het is al ingevroren in veel gevallen zo niet alle en als er iets bijzit wat ik door een ander goedkoper kan laten bezorgen dan bestel ik dat daar.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#839431
Mieuw schreef: Maar de vraag is nu, waar is Bibi nog meer te verkrijgen, behalve bij Canis Naturalis?
Daar kan ik je niet bij helpen
Door Decibels
#840082
sylvia schreef: dan kun je toch daar bestellen,
Tuurlijk...het was ook alleen maar een constatering hoor... ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#840177
Decibels schreef: Tuurlijk...het was ook alleen maar een constatering hoor... ;)
Ja maar je haalt er nu 1 product uit en dan lijkt het net of CN zo duur is terwijl ik dat dus helemaal niet vindt, en zeker niet met het barfmateriaal.
Door Decibels
#840650
sylvia schreef: Ja maar je haalt er nu 1 product uit en dan lijkt het net of CN zo duur is terwijl ik dat dus helemaal niet vindt, en zeker niet met het barfmateriaal.
we kijken toch allemaal naar de prijs van hetgeen we voeren...ik barf niet, dus wat de kippennekken, vleugels, karkassen, etc, kosten interesseert me niet zo...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door