Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#835081
Ik zat me dat af te vragen, zou je kunnen barfen door alleen kip als vleesbot te geven en verder ruim af te wisselen met je spiervlees.

Ik ben namelijk enige tijd geleden gestopt met barfen met Luck om de reden dat elke keer als hij vleesbot kreeg (en dan altijd bij iets van ribben) hij vrolijk niet at... (na 3 keer aanbieden at meneer het eens op als ik t maar vast hield)

dus zou dit kunnen/zou het verantwoord zijn?
Door 202Spots
#835083
Ja,wanneer je dan genoeg andere soorten vlees geeft zoals, rundersnippers/konijn/lam/geit/vis/pens en orgaan en dat aanvuld met kalere kippen botjes dan moet dan kunnen.
En je blijft dan de grote stukken kip gewoon als vleesbot geven
De kvv heeft ook tenslotte ook alleen kippenbotten door 't andere spiervlees.
Door Lizzy
#835117
Ik sluit me bij Dory aan. Kijk, ideaal is afwisselen. En je zou nog iets als eendennek of parelhoenkarkas of konijnkarkas kunnen proberen, dat is toch minder hard dan ribben. Maar als dat niet lukt, dan zou ik alleen kip geven.
Gebruikersavatar
Door pike
#835163
*marianne* schreef: Ik zat me dat af te vragen, zou je kunnen barfen door alleen kip als vleesbot te geven en verder ruim af te wisselen met je spiervlees.

Ik ben namelijk enige tijd geleden gestopt met barfen met Luck om de reden dat elke keer als hij vleesbot kreeg (en dan altijd bij iets van ribben) hij vrolijk niet at... (na 3 keer aanbieden at meneer het eens op als ik t maar vast hield)

dus zou dit kunnen/zou het verantwoord zijn?
Naast kip en ribben zijn er natuurlijk nog meer vleesbotsoorten.
Ik geef hier ook geen ribben meer, maar naast kip geef ik wel konijn, haas, eend, parelhoen. Kanje daar niet aankomen dan?
Gebruikersavatar
Door Madera
#835274
pike schreef: Naast kip en ribben zijn er natuurlijk nog meer vleesbotsoorten.
Ik geef hier ook geen ribben meer, maar naast kip geef ik wel konijn, haas, eend, parelhoen. Kanje daar niet aankomen dan?
jawel maar dat is (voor mij) niet te betalen
Gebruikersavatar
Door pike
#835322
Nou dan houdt het op natuurlijk. In dat geval zou ik ook voor de kippebotjes gaan. Misschien kom je in de toekomst nog wel een adresje tegen  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door