Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door eefje
#835082
als jullie katten hebben die geen kvv of barf willen eten wat jullie ze dan voeren,als het niet goed staat zie ik het wel  ;)
En wat in jullie ogen dan dus het beste is om te voeren.
groetjes eefje
Door danielle1980
#835084
die van mij eten kvv barf en brok.
persian brokken van royal canin om precies te zijn.

ze eten zeker moeilijk kvv, dus geef ik dus brok erbij.
barf is stukken makkelijker, want elke kat lust wel iets, dus elke kat eet wel paar keer per week barf.
als ze niet moeten krijgen ze ook nog keer brokken aangeboden...
Door karin2
#835090
van de drie is er hier maar één die barf lust (erbij) de andere krijgen alleen nog maar blik ;ze begonnen de laatste tijd over te geven  van  hun brokken :-X
Door Linneke
#835113
Hier barfen er 2 van de 3. De derde krijgt nu parttime barf...die vind alles heerlijk maar is waarschijnlijk allergies voor een van de vleessoorten. Dus we zijn nu aan het zoeken naar welke soorten ze wel goed tegen kan en welke niet. Uiteindelijk zal ze weer helemaal overgaan naar barf.
Gebruikersavatar
Door koekje
#835114
ik denk dat als je katten geef kvv of barf willen je eten, je hebt beste ze hoogwaardig natvoer kan geven.

dit is natvoer zonder granen/groente/suiker.

sien krijgt dit ook, aangezien ik haar langzaam op de barf aant zetten ben.
sien is geen moeilijke eter, maar ik heb zelf nog niet helemaal mn menus uitgevogeld.

ik zou otje ook heel graag iig op hoogwaardig natvoer hebben, maar mevrouwtje blieft dat niet.

ot eet weer wel makkelijker orgaanvlees dan sien, maar botjes niet. kvv vindt ze maar raar.

mijn 2 aapjes (eeuuhh...katten) zijn nog jong, en dus weet ik zeker dat ze nog om te zetten zijn naar vers.
Door Carlijn
#835158
Mijn beide katten eten kvv met lange tanden en barf producten laten ze helemaal staan, alleen een stukje kabeljauw/witvis wil er nog wel ingaan.
12 jaar gelden heb ik ze als kitten op Hills gezet (dat was destijds HET merk samen met Eukanuba) nu zou het niet meer mijn eerste keuze zijn maar ze doen het er prima op, zien er goed uit en minstens net zo belangrijk ze eten elke avond vol liefde hun bakje brokjes op. Dus hier wordt Hill's light op het menu.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door