Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cora
#833561
Hallo,

Ik wil graag overgaan van hondenbrokken naar KVV. Nu heb ik naar de websites van alle verschillende merken KVV gekeken, maar kan geen merk ontdekken dat scharrelvlees verwerkt ipv vlees uit de bioindustrie. Niet alleen het welzijn van mijn honden vind ik belangrijk maar ook dat van de dieren die in hun en mijn voedsel voorzien.

Weet iemand of er "scharrel" KVV bestaat?

Groeten,

Cora
Door Bullmastiff gek
#833569
[quote="Cora"]
Hallo,

Ik wil graag overgaan van hondenbrokken naar KVV. Nu heb ik naar de websites van alle verschillende merken KVV gekeken, maar kan geen merk ontdekken dat scharrelvlees verwerkt ipv vlees uit de bioindustrie. Niet alleen het welzijn van mijn honden vind ik belangrijk maar ook dat van de dieren die in hun en mijn voedsel voorzien.

Weet iemand of er "scharrel" KVV bestaat?

Groeten,

Cora
[/quote]

Een erg mooi streven, maar dat is denk ik onmogelijk, want dan zou de Kvv niet meer te betalen zijn, het is al erg duur.! Laat staan als ze scharrelvlees zouden moeten gebruiken.
Denk niet dat er erg veel mensen bereid zijn om Kvv voor de hond aan te schaffen en vervolgens vijf of zes euro voor een kilo moeten betalen.
En het is er dus gewoon ook niet, of ik moet me vergissen. ;)
Door Bullmastiff gek
#833576
[quote="pallas"]
Bandit is iig van biologisch vlees gemaakt.
[/quote]

Dat is mooi :) :)
Wist ik niet! Maar is het dan niet erg prijzig of valt het wel mee?
Door Cora
#833578
Een erg mooi streven, maar dat is denk ik onmogelijk, want dan zou de Kvv niet meer te betalen zijn, het is al erg duur.! Laat staan als ze scharrelvlees zouden moeten gebruiken.
Denk niet dat er erg veel mensen bereid zijn om Kvv voor de hond aan te schaffen en vervolgens vijf of zes euro voor een kilo moeten betalen.
Het is maar net wat je belangrijk vindt............
Door keetje
#833724
[quote="Cora"]
Het is maar net wat je belangrijk vindt............

[/quote]Het gaat er niet om wat ik belangrijk vind maar wat voor mij haalbaar is.Ik heb 1 hond van 30 kilo en 3 katten die kvv eten. Wij zelf (4 personen) eten hoofdzakelijk biologisch en verder zijn we vaste klanten van de natuurwinkel en natuurlijk zou ik voor mijn dieren ook biologisch willen gaan maar helaas, dat laat mijn beurs niet toe. We willen het beste voor onze dieren maar dat moet wel haalbaar zijn, dus bij ons is kvv haalbaar, biologisch kvv niet.
Gebruikersavatar
Door Loti
#833973
Ik geef mijn honden een paar weken Bandit en we zijn er allemaal heel tevreden over.
Door Cora
#834074
Bedankt voor de info Loti. Weet jij iets over de verkrijgbaarheid en de prijs? (ik heb van Bandit nog geen reactie op mijn email).
Door Cora
#834154
Inmiddels reactie op mijn mail naar Bandit:

Bandit vleesmix of kipmix 500 gram kost 2,65.
Door Fynn
#834316
ter vergelijking...wij kopen Smuldier in kg verpakking...1,25 /kg.
Bibi als je meer dan 100 kg afneemt 2,18 dacht ik /kg
Gebruikersavatar
Door Angelique
#834430
[quote="Cora"]
Ja, het is helaas een enorm prijsverschil  :-[
Wat is Bibi?
[/quote]

Een gewone, dus niet scharrel/biologische kvv.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door