Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Caroline A.
#833345
Doet iemand dit zelf?
Het laatste topic wat ik hierover kan vinden is van 2004 dus er is vast wel iets nieuws over te vertellen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#833423
Caroline A. schreef: Doet iemand dit zelf?
Het laatste topic wat ik hierover kan vinden is van 2004 dus er is vast wel iets nieuws over te vertellen.
Nee, hier nog nooit gedaan, maar als jij aan oren kunt komen dan zijn die ook wel droogbaar.
Door Danny
#833490
In de winkel kom ik vaak alleen maar vakrens oren tegen...
Tijdens de vakantie in Oostenrijk, krreg Gina af en toe van de mensen van het huis( hadden zelf 2 labs en 10 pups!) een runderoor....
Vond ze heerlijk.
Door MollyBella
#833506
Ik koop nooit varkensoren, maar inderdaad runderoren (op de markt en via carnibest), die al gedroogd zijn, ik droog niet zelf dus daar weet ik niets vanaf
Gebruikersavatar
Door Angelique
#833511
Danny schreef: In de winkel kom ik vaak alleen maar vakrens oren tegen...
Tijdens de vakantie in Oostenrijk, krreg Gina af en toe van de mensen van het huis( hadden zelf 2 labs en 10 pups!) een runderoor....
Vond ze heerlijk.
Op shows hier in nederland zijn ze ook wel te krijgen, al best wel lang.
Door Caroline A.
#833544
Het slachthuis legt ze apart voor mij. ( ze moesten er wel om lachen).
Weet nog niet of ik ze ga drogen of zo als lekkernij ga geven. (als Luna ze lust tenminste). 
Hou jullie op de hoogte.  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#833546
Caroline A. schreef: Het slachthuis legt ze apart voor mij. ( ze moesten er wel om lachen).
Weet nog niet of ik ze ga drogen of zo als lekkernij ga geven. (als Luna ze lust tenminste). 
Hou jullie op de hoogte:)
Graag, want hier moeten ze ook wel te krijgen zijn, heb er alleen nooit aan gedacht om erom te vragen.
Door Ronja
#833620
Zaterdag kocht ik bij de jumper een gedroogd runderoor om uit te proberen. Lekker! vond Ronja. Een hele zak is niet duurder dan varkensoor. Maar ik vond ze wel klein. Het is me nooit opgevallen dat koeien zulke kleine oren hebben!
Door cylke
#833673
Dat was wat ik ook dacht: zijn runderoren zo klein  :o

Hier vinden ze het ook heeeeeeeeeeeeerlijk :D

Sorrie, geen ervaring met zelf drogen :-[
Door Caroline A.
#834037
Tja, toch niet zo simpel als ik dacht. Eerst moet je de haren eraf branden dan kun je ze pas drogen. Heb Luna er nu eentje rauw gegeven, en ze zit met smaak erop te kauwen. Dus ga ze maar als extra'tje geven. De bullenpezen liggen wel te drogen.
Door roefus
#834039
Caroline A. schreef: Tja, toch niet zo simpel als ik dacht. Eerst moet je de haren eraf branden dan kun je ze pas drogen. Heb Luna er nu eentje rauw gegeven, en ze zit met smaak erop te kauwen. Dus ga ze maar als extra'tje geven. De bullenpezen liggen wel te drogen.
Yakkie, da's minder, hè?  8)
Gebruikersavatar
Door pike
#834054
Caroline A. schreef: Tja, toch niet zo simpel als ik dacht. Eerst moet je de haren eraf branden dan kun je ze pas drogen. Heb Luna er nu eentje rauw gegeven, en ze zit met smaak erop te kauwen. Dus ga ze maar als extra'tje geven. De bullenpezen liggen wel te drogen.
dus voor je het weet heb je gebakken oor  :-X
de oren zijn klein zeg je, hoe lang doen ze met een rauw oor(tje)?
Gebruikersavatar
Door Dian
#834056
Caroline A. schreef: De bullenpezen liggen wel te drogen.
Ik heb voor Rakker ook gedroogde bullepezen, wil ie dus niet vreten, wat lullig :P ::) :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#834058
Dian schreef: Ik heb voor Rakker ook gedroogde bullepezen, wil ie dus niet vreten, wat lullig :P ::) :-\
;D  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door