Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wendy178
#830771
waar vallen deze onder of zijn het gewoon lekkere tussendoortjes ;)
Door Mevroi Kruim
#830781
Orgaan.

Deze keer bestonden de geitensnippers van het IC voor de helft uit geitenballen  :o
Tara eet ze lekker op maar Kátur vindt het maar niks  ;D ;D
Door *Natasja*
#830872
Kruimel schreef: Orgaan.

Deze keer bestonden de geitensnippers van het IC voor de helft uit geitenballen  :o
Tara eet ze lekker op maar Kátur vindt het maar niks  ;D ;D
Had ik laatst ook: ik heb bijna 2 kilo aan testikels en vet de kliko in geknikkerd. Deze keer heb ik er maar even bij gevraagd of ze niet te veel "afval" bij de snippers willen doen, hopelijk valt het nu mee.
Door bas rouge
#830896
Kruimel schreef: Orgaan.

Deze keer bestonden de geitensnippers van het IC voor de helft uit geitenballen  :o
Tara eet ze lekker op maar Kátur vindt het maar niks  ;D ;D
Bij jou ook, bij mij zaten er ook geitenballen tussen de snippers. Barousse en de castraat Bolke eten ze met smaak op, terwijl Rein ze echt vreselijk vind. It's a man's thing?
Door *Natasja*
#831705
*Natasja* schreef: Had ik laatst ook: ik heb bijna 2 kilo aan testikels en vet de kliko in geknikkerd. Deze keer heb ik er maar even bij gevraagd of ze niet te veel "afval" bij de snippers willen doen, hopelijk valt het nu mee.
Vandaag de nieuwe bestelling opgehaald en de geitesnippers zagen er heel mooi uit, geen verrassingen dit keer  :P ;D
Door Antonia
#832166
Kruimel schreef: Orgaan.

Deze keer bestonden de geitensnippers van het IC voor de helft uit geitenballen  :o
Tara eet ze lekker op maar Kátur vindt het maar niks  ;D ;D
Goh Olga, dat was hier dus ook zo. Geen van mijn honden moest er iets van hebben. En eigenlijk vind ik zelf ook geen smakelijk gezicht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door