Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#830846
Weet eigenlijk niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden.
Didge is een jonge gezonde reu van bijna 3 jaar. Af en toe kom ik beneden en ligt hij met zijn piemel (sorry ) er uit dek bewegingen te maken. Na een poosje ligt zijn kwakkie ernaast. Kennen jullie dit?
Ik heb geen loopse teven in huis :o
Door Fido
#830860
Ik heb het ook een keer meegemaakt bij mijn eerste reu.

In de periode dat ik voor de spoedkliniek werkte, heb ik diverse telefoontjes van bezorgde eigenaren gehad van honden die daar ook mee bezig waren. Het gebeurd dus wel vaker.

Trouwens....... gaf soms wel hillarische momenten aan de telefoon als zo'n plat Amsterdams accent je toesprak met waar de hond mee bezig was ;D enné dan niet in de lach schieten hè  :D
Door Deesje
#830880
mijn reu (19weken) doet dat ook.. zijn zwellichaampjes zwellen dan op en daar heeft ie wat last van.. is er dan ook even aan aant likken en op zijn zij aant fietsen maar na n paar minuutjes is dat weer over..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#830904
trimsalon schreef: Weet eigenlijk niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden.
Didge is een jonge gezonde reu van bijna 3 jaar. Af en toe kom ik beneden en ligt hij met zijn piemel (sorry ) er uit dek bewegingen te maken. Na een poosje ligt zijn kwakkie ernaast. Kennen jullie dit?
Ik heb geen loopse teven in huis :o
Hij vindt ut gewoon lekker :o
Door bas rouge
#830905
Rein is ook 3 en een ongecastreerde reu. Vanaf dat ie een maand of 9 was heeft hij wel eens een erectie waarbij hij ook klaarkomt. Afgelopen voorjaar was het wel bal, hij heeft toen een week of twee gehad dat het bijna dagelijks raak was, hij ligt op zijn plek of staat dan idd. dekbewegingen te maken. Ik vermoed dat er toen veel loopse teven waren in de buurt. Hij heeft het nu een enkele keer wel eens.
Door tieneke
#830929
trimsalon schreef: Weet eigenlijk niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden.
Didge is een jonge gezonde reu van bijna 3 jaar. Af en toe kom ik beneden en ligt hij met zijn piemel (sorry ) er uit dek bewegingen te maken. Na een poosje ligt zijn kwakkie ernaast. Kennen jullie dit?
Ik heb geen loopse teven in huis :o
Hier geen hond maar een gecastreerd paard die met een lange leuter bij zijn 2 merries staat,hij geniet er nogal flink van zo te zien  ::) gewoon negeren  ;D
Door pallas
#830938
Nee, hier (nog) geen last van dat soort dingen.
Als er veel loopse luchtjes in het park zijn, staat hij wel boven een plasje te schuimbekken als een oud opa'tje zonder gebit ;D
Door Fynn
#831152
Hoi

Ik heb een intacte reu van 2 jaar die het 1x gehad heeft toen hij een maand of 8 was.
Hij was aan het spelen met onze teef die op dat moment op haar rug onder hem ligt en toen ging hij rijbewegingen maken en zag ik er ineens wat uitvliegen.Daarna niet meer ook niet dat hij doet wat jij beschrijft.
Dan heb ik een reutje van 19 weken die is wel wat anders als ik op de grond ga zitten maakt hij wel eens rijbewegingen op me dan duw ik hem weg en sta gelijk op.
Dat heeft de oudste nooit gedaan ik hou hier rekening mee en probeer dat soort situaties te voorkomen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door *Monique
#831263
Angelique schreef: Hij vindt ut gewoon lekker :o
tja, dacht ik ook, maar vroeg het me af. Didge is mijn eerste reu, en verder altijd teven gehad. Vreemde is dat hij eigenlijk hlemaal geen vervelende, opdringerige reu is ::). Ik train zelfs met loopse teven samen.
Door Deesje
#831269
ik heb t een tijdje terug nagevraagd bij de da omdat kito nog geen sexsuele driften heeft en dus ook op zijn zij ligt te dekken (zijn zwellichaampjes staan dan wel echt strak - kan niet prettig voelen als k t zo zie).. t schijnt vaker voor te komen en als t niet extreem is hoefde ik me er geen zorgen om te maken...
Gebruikersavatar
Door pike
#831272
Pike begon als pup van 8 weken al met "rijden" op mijn schoen (hij was nog te klein voor het been). Dat mocht dus niet. Toen gebruikte hij daarvoor zijn kussen in de bench. Oké dat mocht, moest ie zelf weten. Was uitermate hilarisch, dat kussen werd gewoon dubbelgevouwen om maar de juiste afmeting te krijgen, soms lag hij op zijn rug met het kussen tussen zijn poten geklemd te hopsen!
Er gebeurde echter verder nooit wat. OP de leeftijd van 13/14 maanden is hij gecastreerd (om andere redenen uiteraard). De castratie heeft het gewenste effect gehad, maar DIT gedrag is niet verdwenen. Hij molesteert nog steeds dagelijk zijn doek uit zijn mand die heel gekunsteld tot een hoop wordt gefrommeld en waar hij dan op gaat rijden (en dat gebeurt traditiegetrouw altijd direct ná het eten). En soms wordt het kussen er uit getrokken om dienst te doen. Hij probeert het wel eens bij Armagnac, maar die is hem veels te snel af hij krijgt gewoon de kans niet, dus als de bak leeg is gaat hij doorgaans linea recta naar zijn handdoek. Armagnac doet zoiets noooiiiit  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door