Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kaszi
#831081
Moet alle vis een poosje ingevrozen worden alvorens ze te geven? Heb dit weekend vers geviste zeebaars gegeven en dacht er pas later aan. We hebben ook nog wijting die vers is van gisteren, die kan ik dan nog altijd invriezen.
Door tieneke
#831233
kaszi schreef: Moet alle vis een poosje ingevrozen worden alvorens ze te geven? Heb dit weekend vers geviste zeebaars gegeven en dacht er pas later aan. We hebben ook nog wijting die vers is van gisteren, die kan ik dan nog altijd invriezen.
Nee hoeft niet hoor met zoutwatervis  ;)
Probeer wel om wat af te wisselen met de vette en gezondere vissoorten zoals makreel,sardien,zalm,forel etc.
Ben benieuwd of ze deze vis zoals wijting wel lusten?
Hier vinden ze het nogal  :yucky:  ;D
Door kaszi
#831614
De wijting was niet echt een succes  :( Dat weten we ook weer. Ze krijgen hier normaal zalm en dat gaat er goed in na een paar keer proberen.  Nu is het wel een succes.  Ze hebben ook 2 forelkoppen gekregen en dat vonden ze dan weer heerlijk.  Het blijft toch altijd proberen.
Door Lizzy
#831617
Ze vinden hier iedere vorm van witvis niet te knagen.... :-\. Ze willen hier zalm of sardien. En voor de rest gaan ze in staking.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#831655
Lizzy schreef: Ze vinden hier iedere vorm van witvis niet te knagen.... :-\. Ze willen hier zalm of sardien. En voor de rest gaan ze in staking.
Hier ook.....en al zou de geest van de hond gedacht hebben...opvreten die handel, het maagje geeft dan na een paar uurtjes wel aan dat hij het daar niet mee eens was. ;D
Door tiny
#832600
:( Mwah, Sardien was hier voor Tessa geen succes. Deze kliko liet er zelfs 2 liggen. (Persoonlijk vind ik ze ook nogal erg visserig ruiken) Maar gelukkig loopt er nog een grotere kliko rond die zich tegoed deed aan de visjes van Tessa ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door