Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door PetraS
#828394
Ik kan meebstellen bij het Islam center in Rotterdam en zie daar ook pens staan.
Kan ik dit ook aan de katten geven of is dat eingelijk alleen voor honden geschikt?
Waarom weet ik niet, maar dat zit ergens in mijn hoofd.... ???
Door Mevroi Kruim
#828396
Pens is in principe ook voor katten geschikt. Er zijn katten die het eten maar die zijn vrij zeldzaam, de meeste katten moeten het echt niet. Is ook begrijpelijk, katten zijn van nature kleine prooidier-eters en daar zitten geen herkauwers onder dus zo'n maag met halfverteerde gistende stinkende meuk, da's niet echt kattenvoer. Maaginhoud en darmen van kleine prooien laten de meeste katten ook mooi liggen.
Door PetraS
#828399
Ja, daar heb je gelijk in, want als ik kuiken voer dan blijft er altijd zo'n onbestendig frutje over, altijd hetzelfde... :P

Ik bestel dus maar geen pens, wel lamstesten.

Trouwens, dat gistende stinkende goedje in de damrne..laat maar! De eikles hier (lees drie van de vier poezers..sphynxen) stinken al hard genoeg, die laten scheten!!!! :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#828912
boskat schreef: Hier geen 1 van de 7 :-))
En wat voor pens is dat , rund ?
Schapen pens wil vaak wat makkelijker geaccepteerd worden
Door arenda
#830852
Mijn katten ook hoor, vreten de pens onder je handen vandaan. Alle 4. Maar ja, dat zijn ook echte kliko's ( in tegenstelling tot mijn honden ::) )
En behalve Rebel die hier geboren is en nooit wat anders als vlees ed gehad heeft, waren er toch 2 echte brokkeneters bij. In heb begin vraten ze dus echt niks, maar juist op het moment dat ik het op wilde geven......Nu is niks meer veilig.
Laatst gewijzigd door arenda op di 25 sep 2007, 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#830926
OK, mijn katten zijn dus de uitzondering op de regel  ;D er is er een die wel eens een hapje pens eet maar de andere 4 vinden het supergoor.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door