Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door claudia-77
#828044
Als ik nou groenteprut uit de vriezer haal, hoelang is dat dan houdbaar in de koelkast ?
Door *Natasja*
#828056
Ik bewaar de groentemix  :P hooguit 2 dagen in de koelkast. Ik maak porties voor 2 dagen en vries dat in.
Gebruikersavatar
Door pike
#828059
GroentePRUT kan je volgens Dory beter maar meteen weggooien  ;D

GroenteMIX bewaar ik niet langer dan 2 dagen, ik vries het in in porties die voldoende zijn voor twee dagen. Dag drie zal ook nog wel gaan maar dan wordt het toch minder vind ik zelf. ;)
Door *Natasja*
#828069
Lizzy schreef: We zijn wel goed opgevoed he, door Dory ;D

Ik denk dat er door de kleinkinderen van onze kleinkinderen nog over Dory en haar groenteMIX wordt gesproken  ;D
Door 202Spots
#828445
Lizzy schreef: We zijn wel goed opgevoed he, door Dory ;D
Afbeeldingnog 4678 to go!!

Maar als ik vandaag verseMIX maak, ;)
dan geef ik het vanavond en dan gelijk voor morgen en overmorgen in de koelkast,wanneer ik bevroren mix gebruik,dan ontdooi ik vandaag en geef het vanavond en morgenavond...dus meestal 2 dagen en hooguit 3 dagen.
Maar 't maakt eigenlijk  niet zo vreselijk veel uit hoor.. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#828458
;D ;D ;D ;D ;D Toen ik de titel las dacht ik direct aan Dory...... :-X

Ik vind je geen prut hoor! :-*
Door Barrak
#828466
Met yoghurt door de groentemix noem ik het nog wel eens groenteslurrie :-\ , mag dat wel? ik verpak het per dag portie en haal het de avond voordat ik het voer uit de vriezer.
Door 202Spots
#828482
Cindy de Wolf schreef: Ik durf het woordje prut niet meer te gebruiken 8) 8) 8) 8)
En dan doe je 't evengoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afbeelding
Door 202Spots
#828484
Barrak schreef: Met yoghurt door de groentemix noem ik het nog wel eens groenteslurrie :-\ , mag dat wel?
Lijkt 'n beetje op sloerie :D :D :D
Door 202Spots
#828487
Pauline schreef: ;D ;D ;D ;D ;D Toen ik de titel las dacht ik direct aan Dory...... :-X
Ik vind je geen prut hoor! :-*
Uhhh...Thank You???
8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door