Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#827936
Normaal vreet Pim wel redelijk snel de dingen die ik de honden voor schotel.
Vandaag hadden ze vooor het eerst eend.
Chasey (de alles vretende kliko) begon er meteen aan, maar Pim ging in zijn hokkie liggen,waar de karkasjes ook in lagen en deed net alsof die karkasjes niet voor zijn neus lagen.

gelukkig ging hij na ongeveer een minuut of 10 toch welbeginnen.

Pim is dus echt een hond, die niet vreet wat tie niet kent.

en dat voor een labrador ;D
Door *wendy*
#827941
Een tijd geleden de karkassen bij Katrien weggehaald.
Boy begon er bijna gelijk aan en heeft alles inclusief kop opgegeten.
Gandor wil het sowieso niet met kop en zonder moet ik er eerst een spel van maken. Als er dan per abuis een stukje vlees tussen zijn tanden is blijven hangen tijdens het trekspel dan begint hij aarzelend. Eet het wel maar meut verschrikkelijk.
De eendennekken van CB vreet hij daarentegen als een gek.
Gebruikersavatar
Door pike
#827989
Eendenekken gaan hier zonder problemen naar binnen. Nou ja, soms gaan ze bij Pike een beetje té snel naar binnen  :P
Ik heb ook een paar keer karkas gehad, dat was ook geen probleem. Maar het was wel tamme eend. Schijnt dat dat nogal wat uitmaakt. 
Door roefus
#828195
De eendenpootjes van het IC werden door Roefus hier gegeten, maar niet volledig enthousiast.  :-\
(Lara had ik toen nog niet, ben allang niet meer bij het IC geweest  >:()
De hele eend van de markt gaat erin als koek bij beide honden,  maar evengoed de karkassen, vleugels, pootjes van Herby.
Misschien dat ze die van het IC inmiddels ook graag zouden eten, want dat was dus het begin van het barf-tijdperk.
Roef moest er wellicht nog even aan wennen.
Door Minna
#828196
Hier eendennekken en vleugels en karkassen gehad bij Herby, en alles gaat er prima in, alleen de allereerste keer eend toen moest Ko een beetje miepen en at ze maar een beetje. Idd denk ik kwestie van wennen!
#828292
hier nog een rare
eenden karkassen van Herby lust madam wel, de vleugels zijn jekkie....
eendenpoten van IC lust ze ook gewoon.
ik weet wel dat wilde eend ook errug jukkie is. die krijg ik er dus echt niet in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door