Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yvonne1961
#827181
Bij ons bij de C1000 (in Vlijmen) is de smuldier opeens duurder geworden. Van 0,59 eurocent nu 0,68 eurocent.
Is dat overal zo?
Door Bullmastiff gek
#827716
Mooie boel zeg,,  >:( >:(
Ook hier dus duurder, betaal al eeuwen 0,68 cent per pakje.
Wel voor de compleet -Pens versie, en heb net weer gehaald,, ...nu dus 0,75 cent.
Vind ik nogal wat,, aangezien ik bijna 1500 gram per dag voer.
In plaats dat ze het nu eens voordeliger maken,,, mijn portomonnee word steeds leger! ;)
Door Urs
#827725
[quote="Bullmastiff gek"]
Mooie boel zeg,,  >:( >:(
Ook hier dus duurder, betaal al eeuwen 0,68 cent per pakje.
Wel voor de compleet -Pens versie, en heb net weer gehaald,, ...nu dus 0,75 cent.
Vind ik nogal wat,, aangezien ik bijna 1500 gram per dag voer.
In plaats dat ze het nu eens voordeliger maken,,, mijn portomonnee word steeds leger! ;)
[/quote]

Bij ons ook de smuldier 68 cent.

De prijzen gaan omhoog omdat er meer vraag komt naar hoogwaardige eiwitten voor de voeding van de vissen in  de viskwekerijen. Ook is de graan prijs aan het stijgen. Komt ook door de bio brandstoffen.  En dat heeft weer invloed op de vleesprijs. Het vleesvee moet toch ook eten.
En in de Aziatische landen schijnen ze meer vlees te gaan eten. Het heeft allemaal met elkaar te maken.
Door Bullmastiff gek
#827741
Ja, Tuurlijk heeft het allemaal met elkaar te maken ;)
Maar daarom is het wel vervelend voor ons als Consument, want wij krijgen er geen geld bij hoor aan het eind van de maand  :confused1:
Door Bullmastiff gek
#827768
[quote="treasure"]
hier in maastricht kost smuldier 39 cent bij de jumbo,ik heb vanmorgen gelukkig mazzel gehad bij de islamitische slager...... :)
[/quote]

Jeetje 39 cent,, heb je dan wel de compleet versie?
Als dat zo is scheelt het wel heel veel!!!
Ik betaal 0,75 cent. :(
Door roefus
#828187
Ik koop het eigenlijk nooit meer, maar het kost hier bij de C1000 ook 0,49 voor een pakje van 400 gram. Dit geldt voor álle varianten, behalve hart.
Dat laatste is duurder, weet niet meer precies hoeveel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door