Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ijsselmeer
#819361
Hallo Forum.
Ik heb een teefje (kruising malthezer leeuwtje / shih tzu ze is 19 maanden oud gewicht 4 kilo  en wil haar laten steriliseren  mijn vraag is wat is beter sterilisren of een behandeling waar men 3 gaatjes in haar buik maakt (soort kijk operatie) en kan u mij vertellen wat de kosten zijn.
ik hoor graag van u.
m.vr.gr.Henk.
Door 202Spots
#819456
ijsselmeer schreef: mijn vraag is wat is beter sterilisren of een behandeling waar men 3 gaatjes in haar buik maakt (soort kijk operatie) en kan u mij vertellen wat de kosten zijn.
ik hoor graag van u.
m.vr.gr.Henk.
Ik neem aan  dat 't beide sterilizeren is, alleen 'n andere manier. :-\
Maar ik denk dat je aan je DA  moet vragen hoeveel het kost en welke manier hij/zij het beste vind voor jou hond?
Door Borke
#819939
Sofi is in Naaldwijk geholpen en was er erg snel van opgeknapt, dat was mij de extra kosten wel waard.
Door ijsselmeer
#826936
Hallo Is tie weer ,Amy is gesterilliseert maar de ontlasting gaat moeilijk tot niets is dat altijd zo na een operatie ? ik heb ze al sardientjes uit blik (olie)gegeven (gelezen op dit forum ) maar geen verbetering wel lag er vanochtend een heel kleinstukje ontlasting op de grond en een plas vlek (was om 24.00 u uitgelaten )op haar kussen toe wij beneden kwamen kan iemand mij daar info over geven ?
m.vr.gr.Henk.
Door 202Spots
#826939
Ze moest waarschijnlijk nuchter zijn voor de operatie?
Wanneer ze niks heeft gegeten dan komt er niet veel uit.
Sardientjes inolie is wel vrij vettig op je nuchtere maag,voer haar maar wat je normaal ook geeft, met 'n beetje lever er bij als 't nodig is.
Maar meestal is de ontlasting na 'n paar dagen wel weer normaal,en plas laten gaan kan ook 'n normaal ongelukje geweest zijn wanneer ze niet naar buiten kon.
Zorg ook dat ze voldoende drinkt.
Zachte knuffies voor vlug herstel!.
Door ijsselmeer
#833436
Nou Amy is weer 100% hoor ,het lijkt wel of ze nog levendiger is dan voorheen ;D.
Groetjes Henk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door