Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda en Boomer
#826050
Wie kan mij vertellen waar (0mega6)teunisbloemolie goed voor is??
Ik heb namelijk capsules omega 3 + 6 voor kinderen (kruidvat).
Mijn hondjes krijgen allebei geen vis. De een is er allergisch voor, de ander vind ik te jong (6 maand) om zalm te eten. Hij lust wel vis en ga hem natuurlijk straks ook verse vis geven. Ik combineer nrv met kvv. is het dan nog noodzakelijk om deze capsules te geven??

Samenstelling per dag dosering (6 capsules)
Visolie 1440 mg
Teunisbloemolie 360 mg
Zoja hoeveel heeft de oudste nodig 1,5 jaar en weegt 28 kilo????
De jongste 6 maand en weegt 17 kilo????

Linda
Door 202Spots
#826087
Linda en Boomer schreef: Wie kan mij vertellen waar (0mega6)teunisbloemolie goed voor is??
Goed voor de huid.
Ik combineer nrv met kvv. is het dan nog noodzakelijk om deze capsules te geven??

Het kan geen kwaad om 2-3 x per week 1 capule te geven.
Door Femke
#826180
Linda en Boomer schreef: Wie kan mij vertellen waar (0mega6)teunisbloemolie goed voor is??
Ik heb namelijk capsules omega 3 + 6 voor kinderen (kruidvat).
Mijn hondjes krijgen allebei geen vis. De een is er allergisch voor, de ander vind ik te jong (6 maand) om zalm te eten. Hij lust wel vis en ga hem natuurlijk straks ook verse vis geven. Ik combineer nrv met kvv. is het dan nog noodzakelijk om deze capsules te geven??

Samenstelling per dag dosering (6 capsules)
Visolie 1440 mg
Teunisbloemolie 360 mg
Zoja hoeveel heeft de oudste nodig 1,5 jaar en weegt 28 kilo????
De jongste 6 maand en weegt 17 kilo????

Linda
google eens op gammalinoleenzuur, het is goed voor heel veel verschillende dingen.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#826720
Mag ik vragen waarom je je hond van 6 maand te jong vindt om zalm te geven?
Door Lizzy
#827484
Sanyo schreef: Mag ik vragen waarom je je hond van 6 maand te jong vindt om zalm te geven?
Ja, ik vroeg me dat ook al af. Linga was 8 weken toen ze haar eerste halve zalmkop kreeg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door