Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jon
#825845
Ben al een behoorlijke tijd niet aktief op BP geweest door ziekte. Lhaki heeft dan ook een tijdlang kvv en af en toe een barfmaaltijd gehad. Het is de hoogste tijd het roer weer om te gooien. Dus ik ben weer in gaan slaan, de vriezer ligt vol (weer geen ruimte voor Ben & Jerry's) en de onderdelen van  elke maaltijd worden netjes gewogen en opgeschreven. Maar hoe zit dat nou ook alweer met sardien (uit een blikje want hij lust geen verse sardien) Valt dat onder divers of reken je dat ergens anders onder????
Door pallas
#825850
Omdat het niet echt vers is en je er geen volledige maaltijd van kan geven, reken ik het onder "overige".

Ik moet er wel bijzeggen dat ze hier heel snel over gestapt zijn op zalmkoppen en verse sardientjes, dus tis al een tijdje geleden voor mij die blikjes ;)
Door jon
#825855
Dank je. Vis (behalve filet met de kook erover) is hier altijd problematisch geweest. Een paar hapjes uit blik eet ie wel vandaar en gemengd met groentemix en een lamsrib als toetje was het toch een aardig maal :)
Door Lizzy
#827485
Het maakt niet zo heel veel uit waaronder je het rekent. Want eigenlijk is het een klein prooitje, dus compleet. Ik reken het gemakshalve niet mee (en vervang er een maaltijd mee) of ik reken het mee tot spiervlees (omdat de hoeveelheid graat vrij laag is in sardien).

Leuk om je weer te zien trouwens!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#827521
Lizzy schreef: Het maakt niet zo heel veel uit waaronder je het rekent. Want eigenlijk is het een klein prooitje, dus compleet. Ik reken het gemakshalve niet mee (en vervang er een maaltijd mee) of ik reken het mee tot spiervlees (omdat de hoeveelheid graat vrij laag is in sardien).

Leuk om je weer te zien trouwens!
Mwah, uit een blikkie is het geen prooitje hoor ;D
Door Lizzy
#827523
Angelique schreef: Mwah, uit een blikkie is het geen prooitje hoor ;D
Ohw sorry, het gaat om sardien uit blik?! Niet goed gelezen :-[.

In dat geval : spiervlees.
Door jon
#827572
Dank jullie voor de reacties. Ben zelf ook wel blij weer terug te zijn!!!! en Lhaki niet minder ;D
Wat betreft de percentages: zo'n ingeblikt visje is maar een klein onderdeel en ik moet het nou eens afleren zo te miezemuizen dus gaat het de ene keer bij divers en de andere keer bij spiervlees dan zit ik er nooit naast.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door