Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nicolioo
#825359
Ik word er echt gek van , wat een stank. Het lijkt het meeste op zurige stinkschoenenlucht. Ben kwijlt wel behoorlijk en is op dit moment toch aan de ab voor een gistinfectie maar hij had het hiervoor ook al.
Hij staat nu 5 maanden op rauw vlees en er is geen rotte tand of tandsteen te bekennen. De stank lijkt echt van de binnenkant van zijn wangen te komen.
Wie weet hier iets tegen??? Voor de rest stinkt hij eigenlijk niet , alleen uit zijn bek.
Hij is de afgelopen 3 weken aan de drainage composit geweest met probiotica.

groetjes Nicole
Door Fynn
#825369
Hoi Nicole

Onze reu Fynn stonk ook altijd uit zijn bek alles nagekeken zijn gebit is goed geen plak geen rotte tanden.
Ik wilde eens een andere kvv geven en heb smuldier gekocht en na een paar weken vond ik hem minder uit zijn bek stinken.
Kan toeval zijn maar dat maakt mij niets uit  ;D

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#825770
Is het geen lipplooieczeem? Dat is eigenlijk meer een infectie in de plooien aan de binnenzijde van de wangen, wat ook erg schijnt te kunnen gaan stinken doordat er een kleine hoeveelheid etensresten achterblijft.
Door jantjehermien
#825799
Sanyo schreef: Is het geen lipplooieczeem? Dat is eigenlijk meer een infectie in de plooien aan de binnenzijde van de wangen, wat ook erg schijnt te kunnen gaan stinken doordat er een kleine hoeveelheid etensresten achterblijft.
Daar zat ik ook aan te denken en dat ruikt ook zurig. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door