Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door @corine
#824029
Ik gebruik de Malaseb van de DA voor Noor. Nu is het zo dat ik heel lang met mijn oude fles heb gedaan. Vorige week een nieuwe wezen halen maar deze shampoo is heel anders dan de oude. De oude was gelig en rook sterk, de nieuwe is doorzichtig en ruikt niet sterk.
Navraag bij de DAassistente leverde eigenlijk niets op. Het zou kunnen dat het veranderd is zei ze omdat het nu uit Nederland wordt ingekocht door de DA en voorheen in Engeland.

Zijn er hier misschien meer gebruikers van Malaseb? En zo ja weten jullie of het veranderd is?

Bedankt alvast!
Door Dami
#824151
Ik heb 3 maanden geleden Malaseb gebruikt voor Noah, en die was ook doorzichtig en ik kon niet zeggen dat ie sterk rook.
Door @corine
#824184
dianatara schreef: Ik heb 3 maanden geleden Malaseb gebruikt voor Noah, en die was ook doorzichtig en ik kon niet zeggen dat ie sterk rook.
Bedankt dianatara ! Dan is de shampoo veranderd. De assistente deed er zo vaag over ::) daarom begon ik te twijfelen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door