Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#822941
ik barf nu al een aantal maanden. ze krijgen hier allerlei soorten gevogelte konijn haad hert  strotten vis (als ze het willen) zelfs krokodil (ook al was dat niet geslaagd) pens kopvlees allerlei soorten orgaan van verschillende dieren (behalve lam) zou een ribbetje er nu ook wel bij kunnen? alles is tot nu toe redelijk hap slik weg gaat ze goed af.
Laatst gewijzigd door lightning op zo 09 sep 2007, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#822955
Als ze konijn en haaskarkas eten kun je ook wel lamsribben geven (nooit één rib geven maar minstens 2 die nog aan elkaar zitten). Geitenribben kan ook maar ik vind ze persoonlijk erg hard. Pike trouwens ook die heeft ze liever niet, Armagnac die peuzelt altijd alles op maar op die geitenribben kauwt hij zich echt het apezuur!
Door lightning
#823328
waar halen jullie dat vandaan allemaal die ribben? herby heeft geloof ik alleen maar runderribben en naar wat ik begreep zijn ze eigenlijk wel erg hard zo niet te hard?
Door lightning
#823341
pike schreef: de krokodil kost meer  ::)
ja dat klopt dat heb ik 1 keer geprobeerd maar zoals je hebt kunnen lezen was dat niet geslaagd en was nieuwsgierig hoe dat eruit zag hahahah :D ;D ;)
Door Lizzy
#823394
marga1953 schreef: Is krokodil wel nodig in een menu?

Het IC heeft ook lamsribben
Nou nee, echt niet. Ik vind het eerlijk gezegd geen honden-eten.... Al zou ik het gratis krijgen, voerde ik het nog niet aan mijn honden. Op de een of andere manier gaat me dit gevoelsmatig net 1 stap te ver.
Door Eef+Stippels
#823569
pike schreef: HErby heeft ook lamsrib
Maar die zijn lastig leverbaar. Ik heb ze afgelopen keer niet gehad, en bij mijn nieuwe bestelling die ik afgelopen week heb gedaan waren ze ook niet (goed) leverbaar.

Ik denk ook dan een hond geen krokodil nodig heeft. Ik denk dat een hond in de natuur nooit een krokodil te pakken zou kunnen krijgen. 
Door lightning
#823842
qua krokodil ben ik het met jullie eens hoor. maar het maakte me wel nieuwsgierig hoe dat eruit zag. ik bestel het ook niet meer
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door