Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door faya
#822827
wie heeft er ervaring met kivo compleet. Ik kwam er achter dat dit qua prijs ook gunstig is en voor mij niet te ver weg is om te gaan halen. Hoeveel heeft een hond van 20 kg daarvan nodig per dag ( richtlijn ) en hoeveel meer in % geef je een pup van ca 6 maanden? Geef nu aan pup ( 6 maanden - ca 17 kg ) 800 gram smuldier pens/vlees compleet of 6 of 7 plakken duck uitmuntend per dag.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#822915
ik geef al een jaar m'n honden kivo en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben, ze doen het er goed op!
Ik heb 2 volwassen honden van rond de 28 kilo en die geef ik 400gr kivo per dag.
Ik heb 1 pup van 7 mn en die weegt 18.6 kilo en hem geef ik 650/700 gr per dag.
Ze hebben daar ook kennelworsten wat ook compleet is en dat vinden ze ook super lekker.
Gewoon proberen!!!
Wat voor honden heb je?
groetjes ellen
Door K&D
#823089
De fokkers van onze hondjes voeren het ook tot volle tevredenheid. Ze variëren wel zoveel mogelijk met de diverse smaken. Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed.
Persoonlijk vind ik het erg fijngemalen, maar ja... ;)
Door judith1967
#823280
Ik heb Kivo ook eens gegeven aan Cairo,leek mij wel makkelijk omdat ze ook een vis versie hebben.
Nou ik had de kip en vis,maar ik vond het niet fijn.
Cairo vond het wel redelijk te eten,maar ik vond het veels te fijn gemalen,en de kip had een apart luchtje vond ik en vond het ook vettig.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#843097
in veldhoven kan je het halen en er zitten volgens mij toch ook nog wel wat verkooppunten door het land, maar daar moet je dan meer betalen omdat die het ook eerst ophalen in veldhoven.
Kijk anders even op hun site.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door