Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#822223
Tja, tis een AB. Wat moet/kun je er van zeggen? Volgens mij heeft Linga deze pas gehad, met d'r nagel. Ze heeft de kuur zeer goed doorstaan maar ik denk dat dat eerder met de oersterke weerstand en darmen van Linga te maken heeft dan met de AB. Want het blijft natuurlijk troep. Ling heeft wel tijdens en na de kuur probiotica gehad. Een maal per dag een Akropharma capsule en 1 maal per dag een A Vogel Aciforce zakje.
Door casangio
#822230
Lizzy schreef: Tja, tis een AB. Wat moet/kun je er van zeggen? Volgens mij heeft Linga deze pas gehad, met d'r nagel. Ze heeft de kuur zeer goed doorstaan maar ik denk dat dat eerder met de oersterke weerstand en darmen van Linga te maken heeft dan met de AB. Want het blijft natuurlijk troep. Ling heeft wel tijdens en na de kuur probiotica gehad. Een maal per dag een Akropharma capsule en 1 maal per dag een A Vogel Aciforce zakje.
Hoi Lizzy,


Wat is Akropharma??? OOk probiotica??? Begrijp ik nu goed dat Aciforce alleen niet voldoende is??? Dat er ook Akhropharma moet toegediend worden. Dat dit het beste is???

groetjes, alma
Door Lizzy
#822234
casangio schreef: Hoi Lizzy,


Wat is Akropharma??? OOk probiotica??? Begrijp ik nu goed dat Aciforce alleen niet voldoende is??? Dat er ook Akhropharma moet toegediend worden. Dat dit het beste is???

groetjes, alma
Het zijn twee verschillende probiotica's Arkopharma en Vogel. Ik vind ze beide goed. Ik heb ze afgewisseld omdat ze allebei opmoeten. Geen enkele andere reden. Ik vind Arkopharma trouwens zelf nog steeds de beste probiotica. Helaas is ie niet getest door de Consumenten Bond maar ja goed, ik zelf (bij mezelf dus) heb de beste ervaring met die van Arkopharma. Die van A Vogel komt goed uit de Consumenten Bond test.
Door zurca
#822257
Een kat van mij heeft maanden Clavubactin moeten slikken...
Zij ging er van overgeven en vreselijk van aan de diarree.
Okugest hielp heel goed tegen de misselijkheid, verder gaf ik probiotica bij maar ze heeft al die maanden diarree gehad.
Door casangio
#822282
zurca schreef: Een kat van mij heeft maanden Clavubactin moeten slikken...
Zij ging er van overgeven en vreselijk van aan de diarree.
Okugest hielp heel goed tegen de misselijkheid, verder gaf ik probiotica bij maar ze heeft al die maanden diarree gehad.
Deze hond heeft er geen last van althans niet met de eerste kuur. Het is voor een fikse keelontsteking gegeven en die was weg, maar komt nu terug. Op de bijsluiter worden geen bijwerkingen vermeld. Dus ik hoop dat dat inderdaad zo is.
Door Dami
#822292
Noah heeft het een aantal weken gekregen voor een huidinfectie en het hielp wel goed, maar na 3 weken raakte ze verschrikkelijk aan de diarree, dus moest ik er accuut mee stoppen, ik was helaas niet zo slim om probiotica te geven tijdens de kuur, maar heb het wel gelijk gedaan na de kuur, maar volgende keer weet ik beter!
Door Eef+Stippels
#822331
Yindra heeft als pup 2 of 3 keer direct achter elkaar een kuur clavubactin gehad tegen blaasontsteking. Ze had er geen bijwerkingen van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door