Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#822007
Ik gebruik mepal campingborden, want die kunnen in de vaatwasser.
Voor de groentemix en pens gebruik ik rvs bakken die ik met de hand afwas.

Hoe doen jullie het?
Door Borke
#822020
tieneke schreef: Het meeste gooi ik (buiten) uit de losse pols richting hond.
Tjee... Borke kreeg het, toen we bij jullie waren,  van jou altijd zo keurig in een ovenschotel gegarneerd met een toefje peterselie ;D
Door tessa
#822029
Ik gooi het zo de tuin in.
Het is wel grappig, vroeger toen mijn honden nog kvv kregen aten ze met smaak, maar als ik nu het bakje pak waar het barfmaal zit dan vliegen ze met z'n tweeen richting tuindeur en wringen zich zo snel mogelijk door het kattenluik en gaan dan springen als een soort pingpongballetjes totdat ik het eten heb gegeven :D hoezo ze vinden het lekker?
Door tieneke
#822038
AstridStraver schreef: Tjee... Borke kreeg het, toen we bij jullie waren,  van jou altijd zo keurig in een ovenschotel gegarneerd met een toefje peterselie ;D
Borke is dan ook een echt heertje he?  8)
Door Borke
#822050
tieneke schreef: Borke is dan ook een echt heertje he?  8)
Tja... dat is wel zo, die moet ook wachten van mij totdat ik zeg dat hij mag eten en als ik het aan het verdelen ben dan is hij het braafste jongetje van de klas (door schade en schande wijs geworden), terwijl ik Sofi moet laten zitten zodat ze ophoudt met joelen en blaffen...
Borke is een heertje, een verwend prinsje  ;)
Door Sultan
#822067
Hier gaat alles in beginsel in hun RVS-voerbak.
Sultan maakt zelf een selectie, wat neerkomt op, alles op de vloer gooien en dan maar kiezen, Irina heeft liefst alles losgekieperd op haar voerkleed, zodat mevrouw niets uit een voerbak hoeft te pakken ::)
Door conleeuw
#822069
ik heb twee rvs bakken daar plaats ik het in, maar dat is meer voor de sier, want de dames verwijderen het, de een gooit het door de kamer om er dan jacht op te maken, de ander ligt de bloederige hap netjes op haar bed...yuk, en ga dan uitgebreid eten, gelukkig heeft ze ook de gewoonte om de dekbedovertrek keurig af te soppen, maar dan nog, het wordt wel erg goor, dus regelmatig bedje verschonen is geen overbodige luxe. Als de bakken voor wat voor reden dan ook niet beschikbaar is, dan gebuik ik een oud enamel bak of een glazen bak  :-\ Dot kan ik ook de grote dingen als ribben zo uit het hand geven
Door Cathelijn
#822085
Soms neem ik het in hun bak mee naar buiten, maar als het 1 groot stuks is, geef ik het ook wel eens rechtstreeks aan ze. Scheelt op en neer gesleep met bakken  ;D
Door *Natasja*
#822088
Ik haal het vóór we 's middags gaan wandelen, uit de koelkast en verdeel het in de RVS-bakken, die ik dan afgedekt op de aanrecht zet. Als we terug thuis zijn en de honden zijn uitgehijgd, dan kan ik de bakken zo buiten zetten. Scheelt me 5 minuten gejank en gekwijl in de keuken  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door