Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

waar laten jullie je honden eten?

keuken
14
52%
tuin
13
48%
Door treasure
#821833
nu ben ik toch nieuwsgierig waar jullie je honden laten eten,en of dat alleen bij mij zo n bende geeft :(
ik geef die van mij hun eten in de keuken,met het gevolg dat ze het de kamer inslepen,of de tuin in, en weer terug naar binnen ...................... :-* :-*

met het gevolg dat ik binnen de kortste keren alles vol heb hangen..... ::)

tips zijn meer dan welkom
Door Ziviaantje
#821837
Ik heb Indy geleerd dat als ze iets BARFerigs krijgt ( bot, rauw ei ) ze buiten blijft, op het terras. Ik kan gewoon de schuifpui open laten staan. Zelfs als ik haar in de keuken het ei geef loopt ze er mee nar buiten  :D Ik vind het maar een vieze boel in huis en ze heeft geen bench meer.
Door *Natasja*
#821838
Ze eten hier zoveel mogelijk buiten. Als het buiten te nat of te koud is, eten ze op een kleed, waar ze netjes op blijven met hun BARF-hap (dat heb ik ze geleerd). Ik heb geen zin om iedere keer het hele huis te moeten dweilen. Het kleed gaat na gebruik meteen in de wasmachine.
Door treasure
#821850
ik heb mijn honden nog niet zo erg lang,word dus hoog tijd dat ik ze ook leer om buiten te eten,want het is inderdaad een vieze boel,en er komen een hoop vliegen op af,........................ :-\bbbbbbbbbbrrr
Gebruikersavatar
Door Dian
#821852
Rakker eet netjes botten op een matje of als hij vis krijgt in de bench of buiten (ligt aan het weer ;))
Door tessa
#821858
Hier eten ze altijd buiten, als het stortregent dan eten ze in de bench, gelukkig zijn ze makkelijk tegenover elkaar dus ze kunnen samen in een bench.
Door Happy Tail
#821869
hier wordt binnen gegeten op haar eigen tafelkleed (dikke badhandoeken). als het vies is gewoon een schone neerleggen.
Pens en dat soort dingen probeer ik wel zo veel mogelijk buiten te geven, maar een RR is niet zo heel blij met over het algemeen koud en natte nederlandse weer.
Verder eet ze altijd na ons savonds, dus dan wordt het straks weer donker en in het donker laat ik haar niet eten, ik wil zien wat er gebeurd.
Door annielaumen
#821871
astrid eet de barfmaaltijden altijd buiten
dit doet ze al uit zichzelf
kvv eet ze binnen
groetjes annie laumen
Door Lizzy
#821913
Geen van beide. Een eet in de hal, een in de woonkamer, de ander ook in de woonkamer. Alle drie op hun eigen (rubbere - eigenlijk ondertafellaken, gekocht bij de Sligro) matje.
Door henneke
#821930
eentje eet buiten in de tuin en de ander begint altijd in de keuken maar als het moeilijk eten is zie je zijn kont steeds verder uit de keuken steken  ;D
nou ja ik dweil wel even  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#821931
Hier eten ze altijd buiten ook als het regent, dat maakt ze niets uit. Alleen als het heel hard regent of hoost, dan vind ik het niet zo geslaagd en dan moeten ze gewoon wachten met eten tot het droger wordt. Ben wel van plan om nog iets te maken in de tuin zodat ze ook met regen droog kunnen dineren.
Door Annicha
#821978
hier eten ze in de keuken. Alleen de vis en pens moet max in de tuin eten ( ik vind dat zoooo stinken.)

Max eet ook redeijk beschaafd in de keuken, hij gooit z'n bak om en eet het dan op.

De kattenm is een ander verhaal. Vanmorgen lag er uiteindelijk een muis OP het aanrecht :o :o :o We zijn voor hun nu dus even aan het kijken hoe we het gaan oplossen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#822012
Kvv krijgen ze natuurlijk binnen in de keuken in hun bakjes, maar het botten knaagwerkgebeuren wordt buiten in de tuin gegeten eigenlijk het hele jaar door.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#822103
Meestal in de woonkamer.
soms ook in de keuken,scheelt maar een paar meter,heb een open keuken.

Vis en pens in de tuin :)
Door Cindy de Wolf
#822112
Ik heb keuken gestemd maar eerder eten ze in de woonkamer. Ik doe het in de bakken en dan pakken ze het eruit en hebben allemaal hun eigen plekje waar ze ook blijven. Er gaat eigenlijk nooit een mee slepen. Als dat in het begin wel gebeurde, rustig weer terug gelegd waar ik wilde dat ze aten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door