Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#81776
Vanmorgen ben ik naar de markt geweest. De oogst was een kg gratis kipvleugeluiteinden [die gooien ze anders toch weg zei het meisje] en 2 forelletjes met de koppen er nog aan. Mijn vragen: hoe is de vlees/bot verhouding van de vleugeluiteinden en kan/moet ik er naast groente/fruitprut nog iets aan toevoegen zoals vlees? Over de forellen: kan ik die met kop/graat en al geven? Wat kan ik er nog aan toevoegen of hoeft dat niet?
Door casangio
#81928
[quote="harns49"]
Vanmorgen ben ik naar de markt geweest. De oogst was een kg gratis kipvleugeluiteinden [die gooien ze anders toch weg zei het meisje] en 2 forelletjes met de koppen er nog aan. Mijn vragen: hoe is de vlees/bot verhouding van de vleugeluiteinden en kan/moet ik er naast groente/fruitprut nog iets aan toevoegen zoals vlees? Over de forellen: kan ik die met kop/graat en al geven? Wat kan ik er nog aan toevoegen of hoeft dat niet?
[/quote]

Hoi, hoi

Wat die uiteinden van de vleugels betreft, laat ik een ander beantwoorden. Wat de verse vis betreft, die kun je in zijn geheel geven, als ze iets niet lusten laten ze het toch wel liggen. Ik geef er ook altijd een stukje schelvislever bij uit een blikje, maar let op want sommige honden lusten dit ook niet

groetjes, alma
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door