Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K&D
#818793
in of dichtbij Wierden verkoopt kvv? Een kennis van me woont in Wierden en zoekt adresjes voor kvv. Ik heb er eentje in Almelo gevonden (bij De Riet) maar wie weet er nog dichterbij?
Door Truus
#818805
In bepaalde supermarken verkopen ze rodi en smuldier. De meeste dierenzaken verkopen ook kvv en hebben een vriezer.Ze moet even rondkijken.Je moet wel de complete versie nemen.
Door Bianca75
#818859
Ik heb een dierenwinkel voor je kennis gevonden in Wierden zelf nl. Discus te Morsche, Nijverdalsestraat 50 a. De winkel is tussendoor gesloten van 12.30-13.30 uur.
Laatst gewijzigd door Bianca75 op za 01 sep 2007, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#818880
Ik weet dat de C1000 Rodi en Smul verkoopt. Die zit echter niet in Wierden.
De Discus kent ze wel. Ze voert haar hond op dit moment Farmfood brok op aanraden van de DA omdat ze een zwak darmgestel heeft. Ze wil proberen over te gaan op kvv, maar wil een paar merken  uitproberen. Vandaar mijn vraag.
Door ~anna~
#818884
Er is een groothandel waar je een hele doos kan kopen en ophalen/bezorgen.
Ze hebben verschillende merken meestal past de inhoud van 1 doos wel in een koelkast/vriezer.
Door K&D
#819172
[quote="balou&crystal"]
Er is een groothandel waar je een hele doos kan kopen en ophalen/bezorgen.
Ze hebben verschillende merken meestal past de inhoud van 1 doos wel in een koelkast/vriezer.
[/quote]

Hoe heet die en heb je een pasje nodig?
Merci, de CB punten zal ik haar doorgeven.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#820304
[quote="Dubhe en Kyrah"]
Hoe heet die en heb je een pasje nodig?
Merci, de CB punten zal ik haar doorgeven.
[/quote]

Ik denk dat dat Godeschalk in Holten is. Ik heb er nooit wat gehaald, maar voor zo ver ik weet, kun je dat als particulier gewoon kopen.

Bij ter Morsche in Wierdeden hebben ze meestal wat Prins en Rodi in de diepvries liggen. Energique en zo kunnen ze wel op bestelling leveren.

De C1000 in Vriezenveen heeft meestal wel behoorlijke hoeveelheid Smuldier liggen, en willen indien nodig wat extra voor je bestellen.
Door K&D
#821395
Yep, ik weet dat ze altijd bij jou terecht kan :-*, maar ze wil graag in haar buurt adresjes. Ze heeft niet zoveel vriesruimte (het is een jong stel) dus ik probeer eerst even rond Wierden wat adresjes te regelen voor haar.
Door Decibels
#821432
als je op de site van de KVV merken kijkt, daar staan meestal wel alle verkooppunten op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door