Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#806277
heb jullie al vaker verteld dat Weirdo zijn liezen ze verschrikkelijk zwart zien.
Heb vorige week een bloedonderzoek laten doen, kreeg net de uitslag.
Was er al bang voor: hij is allergie's voor zowel indoor als outdoor stoffen.
Dus voor mijten/vlooien(heeft hij niet), grassen, pollen, bomen!!!!!
Lekker is dat!
Willen ze het tot de bodem uitzoeken, maar vertelde me wel eerlijk de kosten en dat weirdo dan wel een aantal med. zal moeten gaan slikken.
Heb ik natuurlijk geen zin in, en heb de homeopaath opgebeld--is op vakantie!
We wachten wel tot volgende week en dan laat ik haar wel haar gang gaan.
Weten jullie toevallig iets waar ik alvast mee aan de gang kan gaan?
Of heeft 1 van jullie honden ook iets dergelijks?
Hij doet zijn naam wel weer eer aan (weirdo) hij heeft altijd wel iets vreemds!
groetjes ellen
Door Lizzy
#807179
Volgens mij heet het tegenwoordig Puur Pollen maar dat zou ik dus ook proberen.
Door Kuszco
#808007
Ja zeker. Puur pollen. Gebruik ik ook. Doet wonderen.
DA geloof ik niet meer zo in wat betreft allergie en onderzoek. Je bent honderden euro's kwijt en je hebt nog niets.
Echt niet doen hoor.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#814613
ben ook niet meer naar de DA geweest.
zijn op vakantie naar de veluwe geweest en daar zit centaurea, dat is homeopathie voor dieren.
Heb daar een kuurtje gehaald en het is niet te geloven maar het gaat na 2 weken al super goed.
Volgend jaar even in de gaten houden en zodra hij er last van krijgt haal ik daar weer even een flesje.
groetjes ellen
Door Kuszco
#817069
He,dat is super. Fijn dat je er zo vlug wat aan kunt doen.
Centaurea. Is dat een praktijk of zo? Wat voor een kuurtje heb je gekregen? Speciaal voor je hond samengesteld of een algemeen werkend middel? Ben erg benieuwd.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Door Yvonne K
#817108
vanaalst schreef: ben ook niet meer naar de DA geweest.
zijn op vakantie naar de veluwe geweest en daar zit centaurea, dat is homeopathie voor dieren.
Heb daar een kuurtje gehaald en het is niet te geloven maar het gaat na 2 weken al super goed.
Volgend jaar even in de gaten houden en zodra hij er last van krijgt haal ik daar weer even een flesje.
groetjes ellen
Hoi,
Ik ben ook benieuwd wat centaurea is en wat dat kuurtje was...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#822815
beetje late reactie :-\ :-\
centaurea is een homeopatiche praktijk voor mens en dier.
Zit in apeldoorn maar je kan MW ellinger zo mailen.
Je hoeft alleen maar centaurea in te tikken en je zit op hun site.
Ik kreeg een algemeen kuurtje zeg maar een reinigings kuur, maar het flesje is nu nog niet op maar het is hoegenaamd weg!!!!!
mijn hond heeft eens een hardnekkige ontsteking in zijn wang gehad, prednison van de DA waar hij bijna aan ten onder ging.
Ben toen daarna gegaan(DA gaf hem nog maar een half jaar, het werd een klein tumortje wat giga snel ging groeien) en ze heeft hem zo goed geholpen dat het met een halfjaar weg was!!!
Ik blijf haar dus echt wel trouw, en met dit werkt het dus ook super!!
Even een mailtje sturen desnoods een afspraak(wordt vergoed door verzekering)maken, prijzen staan trouwens ook op de site.
veel succes!!!!
groetjes ellen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door