Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#80614
De halve konijnen waren nu 35% afgeprijsd bij AH. Ik ben nu dus toch bezweken en heb 4 halve konijnen gekocht en in hapklare brokjes versneden..Aangevuld met wat vuile pens en een kippenlevertje kon ik er 9 keer 3 maaltijden uithalen. Ook heb ik een groentje prutje gemaakt van een halve banaan, een handje verse spinazie, een tomaatje, een struikje witlof en een stuk winterwortel. Dit staat nu te bevriezen in een ijsblokjes geval. De poezen heb ik een stuk konijn gegeven, die trekken er hun neus voor op....Straks zien wat de honden ervan vinden ;-)))))
Door ~Joke~
#80761
Kyra hoe kan het ook anders, stond met lange tanden te eten. Spike en Penny hadden het meteen op!! Ik hoorde Penny en Kyra zelfs de botjes fijnkauwen [Spike niet natuurlijk, dat is hap,slik, weg] Ik heb besloten dat voortaan de middagmaaltijd eigen gemaakt gaat worden. Ik ga zo nog even het dorp in om nog wat ingredienten voor het kipgehakt te halen dan is dat ook klaar.
Door Ollie
#81425
;DZooo, jij bent ook lekker actief, met zelf samenstellen. ;D
Door ~Joke~
#81547
Ja ik ben helemaal op dreef ;) Nooit gedacht dat ik zover zou komen. Ze hebben vandaag gesmuld van het kipgehakt aangevuld met een mix van kippenlevertje, runderhart, kalfslapje, kalkoenblokjes, pens en groente/fruitprut.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#81672
Heeft spike nog een aanval gehad sinds hij op vers zit?
Of kun je minstens een verbetering merken?
Door ~Joke~
#81695
Hij heeft op de kip van carnibest vorige week 2 aanvallen gehad. Er zitten kippenmaagjes in en die kunnen graan bevatten. Ook in kippennekken kan graan zitten ontdekte mijn vriendin. De kip maak ik nu zelf voor hem. Verder heeft Carnibest een volledige glutenvrije [ook rijstvrij] Natuurmix en Lam gemaakt. Gisteren heb ik het opgehaald, dus ik hoop nu echt verbetering te gaan zien!! Zolang hij op rauw vlees staat heb ik in ieder geval geen verslechtering gezien [behalve na de kip dan] Hij heeft inmiddels runderhart, konijn, sardientjes, makreel, rauw ei, kippenlever, kalfsvlees en kalkoen gehad.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#81713
Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat verlopen,ik hoop echt dat de trigger voor die aanvallen in een voedselallergie zitten .
Door ~Joke~
#81945
Ik weet het bijna wel zeker. Het is geweldig om te zien wat hij nu allemaal kan eten!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door