Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sonja
#816567
Ik vertrek volgende week weer naar Kroatië en nu heeft Snowball een ontstoken oor. :( Het is maar één oor en volgens de da is het wel een fikse ontsteking. Ik heb ab-zalf meegekregen. Ik hoop maar dat het een beetje beter gaat voordat ik weg ga, want anders zadel ik de oppas met een zieke kat op.  :-\
Zou ik 'm nog iets kunnen geven om de genezing te bespoedigen? Echinacea? Cats Claw? Of wat colloïdaal zilver geven?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#818845
Nah, ik geloof dat niemand hier een antwoord op wist? :-\
Ik heb dus alleen maar zalf gebruikt en gelukkig ziet het er na een paar dagen al een stuk beter uit.
Door Femke
#819228
sorry ik heb deze helemaal niet gezien Sonja  :-X :-X

Ik zou naast de AB ook wat echinacea en misschien wat leem door het eten gegeven hebben. Ik hoop dat Snowball opgeknapt is  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#820267
Zijn oor ziet er weer redelijk schoon uit. Mijn auto niet en daarom staat dat ding voor inmiddels de 3e keer in de garage in de hoop dat ze nu eindelijk die olielekkage op kunnen lossen. De planning was om vandaag te vertrekken, maar dat wordt nu op z'n vroegst donderdag omdat m'n auto eerder niet klaar zal zijn. Dus zalf ik nog even twee dagen door, dan zal het wel over zijn als ik vertrek.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door